מצאה מחליף לאקסבייר מנפורד. הפועל ת"א הודיעה היום (רביעי) כי דאסטי האנאס חתם בקבוצה לעונה וחצי. הגארד החל את העונה בעירוני נס ציונה, שאף פעלה לאזרח אותו, אך הוא עזב את הארץ עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". כעת, לאחר שהושג סיכום עם הכתומים, סגנית האלופה מצרפת אותו לאחר ששילמה עבורו דמי העברה שנעים סביב 100 אלף דולר.
האנאס ינחת בישראל בימים הקרובים ויערוך את אימן הבכורה שלו בקבוצה לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. מאמן הפועל ת"א, דני פרנקו, התייחס להחתמה: "טוב שדאסטי מצטרף אלינו. העומס שהקבוצה מצויה בו העונה הוא חריג ומחייב אותנו בהעמקה איכותית של הסגל על מנת להגיע לקו הסיום של העונה בכשירות אופטימלית".
1 צפייה בגלריה
דאסטי האנאס מצטרף להפועל ת"א
דאסטי האנאס מצטרף להפועל ת"א
המחליף של מנפורד. דאסטי האנאס
(הפועל ת"א)
מנגד, בנס ציונה לא אהבו את התנהלות השחקן, שסירב לחזור ארצה לאחר פרוץ המלחמה ובסופו של דבר עבר לקבוצה אחרת בליגת העל. "לאחר תחילת המלחמה וחזרת הליגה לפעילות בסוף נובמבר הייתה הנהלת המועדון בקשר רציף מול האנאס לגבי חזרתו לארץ ולקבוצה, וניסתה לשכנע את השחקן לחזור לקבוצה מספר פעמים ובכל דרך אפשרית", נכתב בהודעה מטעם הקבוצה. "לצערנו השחקן סירב לאורך תקופה ארוכה לחזור ולכבד את חוזהו והחליט להישאר בארה"ב".
עוד הוסיפו בנס ציונה כי "המועדון דחה בעבר הצעות ביי-אאוט גבוהות על שחקנים מובילים בשורותיו, מתוך מטרה להישאר תחרותיים תמיד. בימים האחרונים ביקשה הפועל ת"א לצרף את השחקן לשורותיה תמורת סכום כסף חסר תקדים במונחי העברות בליגה הישראלית. מתוקף העובדה שהשחקן לא משחק במדי נס ציונה בפועל כרגע ולמרות האכזבה מהתנהלותו, בחר המועדון לשחרר את השחקן להפועל מתוך מחשבה על עתיד המועדון".
כאמור, האנאס מגיע בתור מחליפו אקסבייר מנפורד, שהושעה לאחר שנכשל בבדיקת סמים בתום משחק בין הפועל ת"א ונס ציונה בסוף דצמבר. הוא שיחק במשך 3 עונות בממפיס האסל מהג'י ליג. בעונת 2019/20 קלע במדיה 21.4 נקודות בממוצע, בנוסף רשם 4 הופעות ב-NBA. בעונת 2022/23 שיחק בסנטה קרוז ווריירס, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט, במדיה קלע בממוצע 17 נקודות למשחק. בחלון הנבחרות הנוכחי שיחק במדי נבחרת ארה"ב שם קלע 19 נקודות נגד קובה.