שביעות רצון בהפועל ת"א לאחר הניצחון אתמול (שלישי) על הפועל חולון 59:79, שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה. זה לא היה משחק מבריק מצד חניכיו של סטפנוס דדאס, שפגש את האקסית בסגול, אבל הקשחת ההגנה במחצית השנייה, אחרי מחצית ראשונה צמודה, לצד 39 נקודות עשה את ההבדל. כזכור, המשחק נערך בארנה שבירושלים בשל עונש הרדיוס אותו מרצים האדומים מאז אירועי האלימות בדרייב אין במשחק נגד הפועל חיפה לפני כחודש וחצי.
בתוך כך, המועדון התל-אביבי הציג מיזם בשם "את כולם נזכור, את כולם נאהב", בו מאתמול ועד אחרי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, על גבי מסכים דיגיטליים ברחבי העיר יוצגו שמות הנופלים מאז ה-7 באוקטובר שהונצחו בכתובות זיכרון, לצד הפניה למיקום הכתובת הרלוונטית.
1 צפייה בגלריה
"מרוצה מהיצירתיות שלנו". דדאס
"מרוצה מהיצירתיות שלנו". דדאס
"מרוצה מהיצירתיות שלנו". דדאס
(אורן בן חקון, ONE)
"טקטית, היינו מוכנים", אמר דדאס בסיום. "אני חושב שנעלנו אותם אז הם לא יכלו לקלוע. היה לנו גם קצת מזל כי חולון הגיעה קצרים בגארדים. זה לא היה פשוט כמו שזה היה נראה, ניסינו לשבור אותם. אני מרוצה מהיצירתיות שהייתה לנו במחצית השנייה. השתמשנו בגינת יותר בחסימות קרוב לסל. טימור שלט במשחק טוב, וזה חשוב. ניצחון שלישי ברציפות מאז שבאתי וזה נותן לי זמן ללמוד את השחקנים שלי יותר ולמצוא את ההרכב הנכון".
מהצד השני, חולון הציגה מחצית שנייה נוראית (22 נקודות בלבד), אחרי שירדה להפסקה במינוס שלוש בלבד, עם כדורסל מפוזר בהתקפה. על 16 אסיסטים שמסרה היא רשמה 15 איבודים, עם אחוזים רעים מעבר לקשת (4 מ-17). מלבד ניב משגב וג'סטין סמית', יתר השחקנים קיבלו ביקורות, בין היתר על חוסר אכפתיות והיעדר מחויבות. "זאת הייתה קריסה טוטאלית. חסרונם של האריס ודרו קרופורד, שחקנים מחויבים לקבוצה, הורגש", אמרו בקבוצה.
האריס עבר שלשום בדיקת MRI מיוחדת בירך שמנעה ממנו לשחק, ובקבוצה ממתינים לתוצאה שלה כדי לסדר את הרוטציה בקבוצה לקראת השלבים המכריעים. כעת, עם ההפסד, חולון יכולה אף לסיים במקום השישי ואז במקום סדרת רבע גמר מול הפועל ירושלים, היא תצטלב עם מכבי ר"ג, אותה תפגוש כבר במשחק הבא במוצ"ש ותנסה להימנע מסוויפ עונתי (מאזן 2:0).
"פשוט לא הופענו למחצית השנייה", אמר עמית שרף בסיום המשחק. "במשך חמש-שש דקות לא הצלחנו לעשות נקודות ואז זה עבר לצד של ההגנה. היום לא הופענו ואסור שזה יקרה. אנחנו נשנה הרבה דברים כבר במשחקים הבאים. הרבה שחקנים לא מוצאים את עצמם, ואנחנו נעשה סדר ונייצר את רביעיית הזרים שלנו. אני מקווה שסי.ג'יי ודרו יחזרו מהר. יש לנו עוד זמן לפני הפלייאוף למצוא את הנוסחה כדי להרים את כולם. אני לא יכול לקחת שום דבר חיובי מהמשחק הזה חוץ מהמחשבות קדימה שאולי יעזרו לנו להיות קבוצה יותר טובה".