את הדיווח הזה מכבי תל אביב ממש לא רוצה לשמוע. הכתב היווני סוטיריס וטאקיס דיבר בפודקאסט "ריבאונד" של האתר SDNA וסיפר כי הצהובים מנסים לשכנע את סקוטי ווילבקין לקצץ בשכרו, אך ללא הצלחה, ובמקביל סוכנו של הכוכב, מישקו רזנאטוביץ', כבר עניין את הקבוצות הגדולות ביבשת בשירותיו. במועדון מכחישים וטענו שהנושא הכספי לא עלה בשלב זה.
שוק הרכזים באירופה גועש בימים האחרונים בעיקר מכיוון שניקו לאפרוביטולה מריאל מדריד סגר כבר בפנאתינייקוס, אבל הבלאנקוס עוד לא החליטו האם לשחררו. במקביל, גם הרכז הראשון של הספרדים, פאקונדו קמפאסו בדרך החוצה - כשהוא מכוון ל-NBA. כמו כן, מאמנה החדש של פנרבחצ'ה, איגור קוקושקוב, לא מעוניין בלאו וסטרמן, וגם הוא נמצא בשוק.
3 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו, סקוטי ווילבקין
ג'רמי פארגו, סקוטי ווילבקין
ווילבקין. מבוקש
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
הסוכן הגדול באירופה, מישקו רזנאטוביץ'
הסוכן הגדול באירופה, מישקו רזנאטוביץ'
רזנאטוביץ' (במרכז). ימצא לווילבקין קבוצה חדשה?
(צילום: עוז מועלם)
איך כל זה מתקשר לווילבקין? מכיוון שהוא מסרב לקצץ בשכרו, הקבוצות הטובות ביבשת בעקבותיו. "ריאל מדריד רוצה את ווילבקין", אמר הכתב היווני בפודקאסט. "בינואר הוא האריך את החוזה שלו במכבי לשלוש שנים עבור סכום גבוה, אבל עכשיו מכבי ביקשה ממנו לקצץ. רזנאטוביץ' הבין את המצב והחל לבדוק אילו קבוצות יהיו מעוניינות בשירותיו", הוסיף.
"נכון לעכשיו יש כבר הצעה מפנרבחצ'ה, והעובדה שיש לווילבקין דרכון טורקי מוסיפה לכך, וגם ריאל מדריד הגישה לו חוזה. הבלאנקוס רוצים את ווילבקין במידה ופאקונדו קמפאסו יעזוב (מעוניין לשחק ב-NBA), וגם ניקו לאפרוביטולה (סגר בפנאתינייקוס). ריאל ממש רוצה את ווילבקין".
3 צפייה בגלריה
קמפאסו מול שטראזל
קמפאסו מול שטראזל
קמפאסו. משחק כיסאות בכדורסל האירופי
(צילום: EPA)
על פי הדיווח, אותו לאפרוביטולה, שכביכול סגר בפנאתינייקוס, מבוקש גם במכבי, אבל הצהובים לא ינסו לצרפו בשבוע הקרוב מכיוון שהעונה שלהם עדיין לא הסתיימה.