האם גם בית"ר ירושלים כדורסל תזכה בקרוב לתמיכה ממשקיעים שונים מאיחוד האמירויות? איש העסקים, נאום כהן, שתיווך בהסכם בין משה חוגג והשייח חמד בן ח'ליפה פועל כעת להביא משקיעים לקבוצת הכדורסל שמשחקת בליגה א'. בהסכם ייצוג שנחתם, כהן התחייב למצוא משקיעים באמירויות בסכום של שמונה מיליון אירו למספר שנים, כשהמטרה המרכזית היא להביא את הצהובים-שחורים לליגת העל.
בית"ר ירושלים הקומה מחדש ב-2012 על ידי גבי גפן שמשמש היום כיו"ר הקבוצה וכמאמנה ועל ידי צור לביא. מי שסייע בהקמה היה יו"ר קבוצת הכדורגל לשעבר משה דדש. ב-2014 הצליחה הקבוצה לעלות לליגה הארצית, אך מאז לא הצליחה לרשום הישגים משמעותיים ומשחקת כאמור בליגה א'.
1 צפייה בגלריה
חוגג וכהן
חוגג וכהן
נאום כהן עם משה חוגג. בקרוב גם בכדורסל?
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
"יש הסכם והמטרה היא להביא את המועדון לליגת העל", אמר גפן. "לא מדובר בבעלים או במישהו שרוכש אחוזים, מדובר על ספונסר. המשא ומתן מתקיים כבר המון זמן ועכשיו זה הבשיל לחתימה. כאחד שנמצא בעולם הספורט למעלה מ-20 שנה, ההסכם הזה מהווה הבעת אמון בחוזקו של המועדון".
בעקבות הקורונה ליגה א' לא מתקיימת, אך כמו בכל עונה הקבוצה הקימה סגל שחקנים כבר בחודש יוני, כך שבמידה ויחליטו להחזיר את הליגות הנמוכות לפעילות הקבוצה תוכל לחדש את העונה כשהמטרה היא כבר לעשות צעד ראשון לעבר הליגה הארצית.