עוד החתמה מרשימה למכבי תל אביב. הצהובים צירפו בחוזה לעונה אחת את הפורוורד דריק וויליאמס (30, 2.03 מ'), הבחירה מספר 2 בדראפט 2011 של ה-NBA.
"שלום (בעברית), אני כל כך נרגש להצטרף למכבי תל אביב ולהיות חלק מהארגון המדהים הזה", אמר וויליאמס לאחר החתימה. "אני מצפה לשחק מול האוהדים מלאי התשוקה בתל אביב ולעזור לקבוצה להתחרות על האליפויות בישראל וביורוליג. בואו נתחיל לעבוד".
3 צפייה בגלריה
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
דריק וויליאמס
(צילום: באדיבות מכבי תל אביב)
יאניס ספרופולוס הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שיש לנו את דריק וויליאמס איתנו, כי הוא ייתן לנו הרבה כוח בעמדת הפורוורד. אנחנו מרוצים מאוד שהחתמנו עוד שחקן איכותי, שמכיר את היורוליג ויילחם איתנו להשגת המטרות שלנו".
וויליאמס, ששיחק 428 משחקים בליגה הטובה בעולם בשש קבוצות שונות (ממוצע קריירה של 8.9 נקודות ב-20.7 דקות), עבר בקיץ 2018 לאירופה ושיחק בין השאר בבאיירן מינכן, פנרבחצ'ה ו-ולנסיה בעונה החולפת. יש לציין כי מאז עונת הבכורה שלו אצל הבווארים (13.4 נקודות) הוא נמצא בירידה - ואצל הספרדים סיים עם 9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-20.1 דקות ביורוליג.
3 צפייה בגלריה
וויליאמס במדי סקרמנטו
וויליאמס במדי סקרמנטו
וויליאמס במדי סקרמנטו
(צילום: AP)
בין ה-NBA לאירופה הספיק וויליאמס לשחק עונה אחת גם בליגה הסינית וב-15 משחקים במדי טיאנג'ין גולד ליונס קלע 20 נקודות ולקח 6.6 ריבאונדים.
תוך שישה ימים ביצעה מכבי ת"א שלוש החתמות משמעותיות מאוד. זה התחיל עם ג'יילן ריינולדס שחזר להיכל אחרי עונה אחת בבאיירן מינכן, המשיך עם ג'יימס נאנלי, אלוף היורוליג בעבר עם פנרבחצ'ה והמשיך עם וויליאמס בעל הניסיון הרב.
לפי ההחתמות הראשוניות נראה כי יאניס ספרופולוס די שינה חשיבה. אם בתחילת דרכו במכבי ת"א הוא שם דגש משמעותי על הגנה, החתמת השלושה זאת ללא ספק הצהרת כוונות בכל מה שקשור למשחק ההתקפה של הקבוצה, שהיה נראה תקוע לאורך העונה החולפת.
3 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
נבחר אחרי וויליאמס. קוואי
(צילום: AP)
וויליאמס, כאמור, נבחר שני בדראפט 2011 אחרי שנתיים במכללת אריזונה, כשלפניו נבחר רק קיירי אירווינג. אחריו נבחרו באותו דראפט בין היתר קליי תומפסון, קוואי לנארד, ניקולה ווצ'ביץ' וג'ימי באטלר.