החתמה נוצצת לאליצור רמלה, שהצליחה להשאיר לעונה נוספת (ושלישית ברציפות) את טיפאני מיצ'ל, מי שהוליכה את הקבוצה לפני פחות משנתיים לזכייה בדאבל.
את העונה שעברה סיימה עם רמלה מוקדם מהצפוי בשל משבר הקורונה ועצירת הליגה. מיצ'ל סיימה עם שורה סטטיסטית של 20.7 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בליגת העל ו-25.7 ו-10.3 בהתאמה ביורוקאפ.
3 צפייה בגלריה
טיפאני מיצ'ל
טיפאני מיצ'ל
נשארת ברמלה. מיצ'ל
(צילום: קובי אליהו, מינהלת הנשים)
סיפור הגעתה של מיצ'ל בת ה-25 (1.75 מ') לרמלה הוא באמת מופלא, למי שלא יודע. בינואר 2019 היא החליפה את אלישה גריי, כשהגעגועים הביתה למשפחה הכריעו וגרמו לה לעזוב את ישראל. גריי הייתה אז ה-כוכבת ב-ה' הידיעה של רמלה ומיצ'ל שוחררה בדיוק מקבוצתה. ברמלה רצו מחליפה כלשהי לגריי, בטח כשהעונה הגיעה לישורת האחרונה שלה והחליטו ללכת על הגארדית. הם לא ידעו שכנראה מדובר בבינגו הגדול של העונה.
מיצ'ל הציגה משחקים נהדרים מהרגע הראשון והמספרים היו בהתאם. ממוצעים של 20.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים לערב בעונה הסדירה שודרגו ל-24.2, 7 ו-3 בפלייאוף. במשחק השלישי בגמר הפלייאוף 2019 מול אשדוד היא רשמה את שיא הקריירה שלה בארץ: 31 נקודות, כולל סל ניצחון ב-80:81 הדרמטי שקבע 0:3 חלק לרמלה בסדרה. בסיום היא אף נבחרה לשחקנית המצטיינת של הפלייאוף.
3 צפייה בגלריה
טיפאני מיצ'ל אליצור רמלה אליפות
טיפאני מיצ'ל אליצור רמלה אליפות
זכתה עם רמלה בדאבל בעונת 2018/19
(צילום: אבי רוקח)
מיצ'ל, בוגרת מכללת דרום קרוליינה, זכתה בעונת 2014/15 בתואר שחקנית השנה בקונפרנס SEC וזכתה בעקבות יכולתה על הפרקט לכינוי מחייב: "דוויין ווייד הנשית". מיצ'ל נבחרה במקום התשיעי בדראפט ה-WNBA ב-2016 על ידי אינדיאנה פיבר ומאז ביססה את עצמה שם כשחקנית חמישייה.
3 צפייה בגלריה
טיפאני מיצ'ל מאליצור רמלה בפעולה
טיפאני מיצ'ל מאליצור רמלה בפעולה
כיכבה עם רמלה גם ביורוקאפ
(צילום: fiba.com)