הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו לעונה אחת של טאריק פיליפ (26, 1.91 מ'). הגארד הבריטי/אמריקאי שיחק בעונה החולפת בטופאש בורסה הטורקית והעמיד ממוצע של 11 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בליגה, ו-11.6 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים ביורוקאפ.
אחרי שלא הצליח להיבחר בדראפט יצא לאירופה והחל את דרכו בסלונוקי ההונגרית בקיץ 2017, אבל עזב את הקבוצה לקלאבייחו מהליגה השנייה בספרד. לאחר מכן חזר לארה"ב ושיחק בקבוצת הבת של ממפיס גריזליס (14 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים). בהמשך חתם בוושינגטון וויזארדס, אך שוחרר בסיום ליגת הקיץ.
2 צפייה בגלריה
טאריק פיליפ
טאריק פיליפ
טאריק פיליפ
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
קטש. החתמה מסקרנת
(צילום: אורן אהרוני)
פיליפ גם שיחק במדי נבחרת אנגליה במוקדמות אליפות העולם 2019, ובשישה משחקים תרם 6.5 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. "בתור אחד שמשחק כמה שנים באירופה, אני מכיר את הפועל ושמחתי כשהגיעה ההצעה להצטרף. הייתה לי שיחה מצוינת עם המאמן ואחרי שראיתי כמה משחקים של הקבוצה אין לי ספק שאשתלב מצוין בסגנון המשחק. אני מודע לציפיות ולמסורת של המועדון ושמח להיות חלק מזה", אמר הגארד.
"אנו עוקבים אחרי טאריק מהעונה הקודמת ואני שמח שהוא ינחת כאן בארנה. לטאריק יש את האופי שאנו מחפשים ואת היכולות על הפרקט לשחק בשתי עמדות הגארד, ולהשפיע בשני צידי המגרש. אנחנו מחכים שיגיע ונתחיל לעבוד", אמר עודד קטש.
מי שחוזר לקבוצת נעוריו לאחר חמש שנים הוא אדם אריאל שסיכם במועדון. אריאל, יחד עם מכבי ראשון לציון, הדיח את ירושלים מחצי גמר הפיינל-פור בזכות אותה שלשה בלתי נשכחת עם הבאזר.
סולימן בריימו ימשיך עונה נוספת במועדון לאחר שסיכם על תנאיו. בריימו נבחר לשחקן השישי של העונה החולפת. ב-27 משחקים במדי ירושלים הוא רשם 12.3 נקודות ו-5.2 ריבאונדים. הפורוורד ניהל משא ומתן מתקדם עם גלטאסראיי הטורקית בשבוע האחרון, אבל בסופו של דבר ימשיך לעונה שנייה בקבוצה ושלישית בסך הכל בישראל.