מכבי תל אביב תשחק מחר (שלישי, 21:05) מול זניט סנט פטרסבורג במסגרת יורוליג. הצהובים באים במצב רוח טוב אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, האחרון שבהם בגמר גביע ווינר על הפועל חולון. הקבוצה הרוסית עם מאזן חיובי של 5:9 ביורוליג ונמצאים כרגע במקום שמוליך לפלייאוף.
המאמן יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "בשבילנו המשחק הזה הוא אתגר גדול. למרות פתיחת עונה קשה בגלל הקורונה, זניט לאחרונה משחקת מצוין. אנחנו צריכים לראות מה קורה עם אותלו האנטר כי הוא לא שיחק בגביע ווינר בגלל בעיות בגב, הוא ינסה להתאמן אבל אנחנו לא יודעים אם ישחק, נקבל החלטה לפני המשחק. בנוסף נהיה חסרים את סנדי כהן שקיבל אישור מיוחד לטוס לארה"ב כדי לבקר את בנו. עומרי כספי יוכל לשחק, עם הגבלת דקות".
1 צפייה בגלריה
אותלו האנטר
אותלו האנטר
אותלו האנטר. בספק
(צילום: ראובן שוורץ)
"ככל שנתאמן יותר זמן ביחד עם כל השחקנים, אנחנו נשחק טוב יותר. אני מאמין שאנחנו יכולים להשתפר, ברור שאנחנו עדיין לא מציגים תצוגה קבוצתית כמו שצריך אבל אנחנו עובדים על זה ואנחנו מקווים שעם הזמן אנחנו נראה טוב יותר", אמר היווני.
על אנטה ז'יז'יץ': "אנחנו עובדים איתו, לכל שחקן יש עליות וירידות. הוא התחיל טוב ועכשיו יש לו קצת ירידה. כשאתה לא טוב התקפית אתה צריך לעשות את כל שאר הדברים כדי לעזור לקבוצה לנצח, ואני חושב שהוא עושה את הדברים האלה טוב מאוד" על עומס המשחקים: "אנחנו משחקים כל כך הרבה משחקים אז צריך להופיע עם דם קר. לשכוח מהשמחה אחרי ניצחונות או מהעצבות אחרי הפסדים".