הפועל חולון הודיעו הערב (שבת) על חזרתו של מני האריס לקדנציה שניה בקבוצה. השוטינג גארד (33, 1.96) הגיע לקבוצה במהלך עונת 19/20 והספיק לשחק ולהצטיין בשלושה משחקים עד שמגפת הקורונה קטעה את אותה עונה. השחקן בעל הרזומה העשיר לא שיחק בתקופה האחרונה בעקבות פציעה אך כעת הוא כשיר לחזור לשחק.
עוזר המאמן, עמית שרף, שמכיר את השחקן מהקדנציה הקודמת שלו במועדון אמר על הצטרפותו אמר: "מני הוא השחקן האיכותי והתחרותי ביותר שיכולנו לצרף לקבוצה, ואנחנו מאמינים שהוא יוכל לעזור לנו להגיע למטרות שלנו. מדובר בשחקן אחד על אחד מצויין ויחד עם היכולת שלו במשחק המעבר הוא יוכל לגוון את משחק ההתקפה שלנו וכמובן יעזור לנו בעיבוי הסגל בשתי המסגרות".
1 צפייה בגלריה
מני האריס
מני האריס
מני האריס
(צילום: אורן אהרוני)
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו התייחס להחתמתו של האריס: "כולנו יודעים ומכירים טוב מאוד את היכולות הנהדרות של האריס ומאמינים בו, באפשרויות שהיו בשוק השחקנים לא היה קשה לנו לבחור במני ואנחנו מקווים שהוא ימשיך מאותה נקודה שהפסיק בזמנו, אם זה ייקרה נוכל להגיד שהרווחנו בגדול".
כזכור, אתמול החתימה האלופה את ניב בלול לצורך הרחבת הסגל הישראלי, וכעת היא תקווה שזה יספיק למאני טיים של העונה. בפני הקבוצה עומד חודש עמוס במיוחד עם דגש על שלושת המשחקים שנותרו בשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, בו חולון במאזן רע של 3:0.