גארד מכבי תל אביב טיילר דורסי ייכנס לבידוד לאחר ששהה ליד חולה קורונה מאומת בבניין שבו הוא גר. למרות זאת הוא לא קיבל הודעה להיכנס לבידוד, הקבוצה החליטה לנהוג ביתר זהירות כדי לסכן אף שחקן.
דורסי הודיע לקבוצה כי השניים חלקו מעלית בבניין, ומחר (שני) הם יעברו בדיקה ואם התוצאה של אותו חולה תצא שלילית, אז השחקן ייצא מבידוד ויחזור לפעילות עם הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
טיילר דורסי
(צילום: ראובן שוורץ)

סנטר חולון לבידוד

סנטר הפועל חולון, אוריאל טרוצקי, נכנס היום (ראשון) לבידוד אחרי שנפגש לפני תשעה ימים עם קרוב משפחתו, שגילה כעת כי הוא חולה קורונה מאומת. במהלך תשעת הימים הללו טרוצקי לקח חלק בשני משחקים של חולון מול מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים.
במידה ויימצא חיובי בבדיקת הקורונה שתיערך לו בקרוב, מינהלת הליגה תצטרך להחליט איך היא תתמודד עם הסיטואציה, שכן הוא בא במגע עם מעל ל-30 שחקנים וכמובן אנשי צוות ושופטים.
2 צפייה בגלריה
אוריאל טרוצקי
אוריאל טרוצקי
אוריאל טרוצקי
(צילום: אורן אהרוני)
אם התשובה של הבדיקה תהיה שלילית, טרוצקי יסיים את הבידוד ביום שישי הקרוב וישוב לאימונים בשבת. הסנטר יחמיץ בכל מקרה את שני משחקיה הקרובים של חולון מול מכבי ת"א והפועל ירושלים.
מהמינהלת נמסר: "אנחנו נמצאים בשגרת קורונה וצריך לנהוג בקור רוח. טיילר דורסי ואוריאל טרוצקי יעברו בדיקת קורונה בהקדם, במידה שיימצאו חיוביים, תיערך חקירה אפדימיולוגית ומשם נמשיך. בשלב זה השחקנים לא סובלים מסימפטומים, לשניהם אין חום, לא התאמנו עם קבוצותיהם ונמצאים בבידוד. המשחק מחר יתקיים כסדרו".
פורסם לראשונה: 20:42, 05.07.20