"העיקר הניצחון" - כך סיכמו בחולון את ה-89:96 נגד גלבוע/גליל אתמול. למרות שחניכיו של גיא גודס לא גמרו את המשחק במחצית השנייה (כאשר בראשונה כבר ברחו ליתרון דו-ספרתי) וקבוצתו של אריאל בית הלחמי חזרה למשחק עד כדי פוזשן ברבע האחרון - אף אחד לא כועס על הדרך. חולוניה שומרת על המקום השלישי בטבלה ובשבת תתארח בהיכל קבוצת שלמה אצל הפועל ת"א.
בקבוצה מספרים על העייפות אותה סחבו השחקנים מהמסע למשחק נגד שטרסבורג בשלישי שעבר ("לא ישנו בלילה בין שלישי רביעי") וכי היום (ראשון) יהיה כולו מנוחה והתאוששות לקראת האתגר הבא: הפועל ירושלים בבית במחזור השני בטופ 16 של ליגת האלופות של פיב"א.
2 צפייה בגלריה
יכולים לחגוג. שחקני חולון
יכולים לחגוג. שחקני חולון
יכולים לחגוג. שחקני חולון
(שחר גרוס, ONE)
"הגענו אחרי משחק לא פשוט בצרפת, פספוס גדול, וטיסה ארוכה. הגענו ברביעי בערב, האימונים האחרונים היו ללא מגע, רק תנועה טיפה", סיפר גיא גודס על ההכנה למשחק הליגה. כל קבוצה נלחמת על משהו, גלבוע על הישארות בליגה, אז כל פוזשן מבחינתם הוא סופר-חשוב. מלבד הרבע השני שהיינו דומיננטיים, החצי השני היה של גלבוע".
על הרבע האחרון, אמר גודס: "הם עשו כמה מהלכים יפה, עברו להרכבים נמוכים, הקשו אלינו בדברים מסוימים. השחקנים שלהם היו ביום טוב בחדירות, סלים ושלשות. זה הוציא מאיתנו הרבה מאמץ והיה לנו קשה להתמודד עם זה. ידענו לנצח בסוף וזו שורה התחתונה. כל הדרך תהיה מלאת משחקים הפכפכים ולא תמיד תהיה בכוח הכי טוב שלך".
2 צפייה בגלריה
גודס
גודס
גם זה ניצחון. גודס
(צילום: FIBA PHOTOS)
ניב משגב, שלא שיחק במפעל האירופי בשל פציעה וחזר לסגל הקבוצה אתמול, אמר: "היו לי קצת כאבים במשחק האחרון והעדפנו לא לקחת סיכון. אני מרגיש טוב אחרי שבוע מנוחה ושמח לחזור. המשחק נגד שטרסבורג היה קשה לכולם, הרגשנו שהיה איזה פספוס שם. אני חושב שמה שטוב בקבוצה הזו היא שאחרי יום של באסה מכולם, יודעים להרים את עצמנו. גם פה ידענו שאנחנו בבית במשחק ליגה חשוב, צריך להמשיך את הניצחונות שלנו. שמח שמצאנו את הדרך לנצח".
על המשחקים החשובים מול הפועל ת"א בליגה וירושלים באירופה, אמר משגב: "רוב השחקנים פה כבר שנתיים בחולון, חלק גם שלוש. אתה יודע מה זה המשחקים האלה, לא צריך למצוא את הדרכים להגיע מוכן למשחק. אני מאמין שכולנו נגיע עם אנרגיות".
בתוך כך, בהפועל ירושלים כועסים על התעקשות הפועל חולון להקצות 250 כרטיסים בלבד לאוהדי האורחת במשחק הקרוב בין השתיים באירופה. "הצענו מתווה זהה לנעשה במשחקי הליגה, שבו הקבוצה האורחת מקבלת 10% מקיבולת האולם הביתי", כתבו בקבוצה מהבירה. "לצערנו, הנהלת הפועל חולון, מסיבותיה שלה, החליטה לדחות את ההצעה ולדבוק בנוהל שמופיע בתקנון ליגת האלופות שלפיו כל קבוצת חוץ זכאית לקבל 5% מקיבולת האולם הביתי".
עוד כתבו הירושלמים: "על החלטה זו של חולון, במיוחד לנוכח העובדה שמפגש בין שתי קבוצות ישראליות במסגרת אירופאית הוא אירוע נדיר, בעל פוטנציאל לחגיגת כדורסל אמיתית, וככזה היה ראוי לאפשר לכמה שיותר אוהדים, משני הצדדים, להשתתף בחוויה".
הפועל חולון הגיבה: "בתגובה להודעת הפועל ירושלים, בנוגע למחלוקת הכרטיסים למשחקים בין הקבוצות בליגת האלופות, ברצוננו להעמיד דברים על דיוקם.הפועל עצמון חולון אכן ניהלה שיחות עם ראשי הפועל ירושלים בסמוך להבטחת העלייה לטופ 16 בנוגע לאופן חלוקת הכרטיסים במפגשים הקרובים במסגרת ליגת האלופות. למרות סיכום ראשוני בין הצדדים על מתווה הקצאת ומחירי כרטיסים ע"פ תקנון הליגה (10% מקיבולת ההיכל), לצערנו, הנהלת ירושלים מסיבותיה שלה, החליטה לסגת מהסיכום ולהעלות את מחירי הכרטיסים לקהל האורח בניגוד לתקנון הליגה. בנוסף לכך, בקשתנו לקבל הקצאת כרטיסים משמעותית במפלס התחתון להעצמת חווית הצפיה (מתוך סך ההקצאה, כנהוג בגביע המדינה) ולא בגלריה בתקרת הארנה, נענתה בשלילה. לאור זאת, נדבוק בנוהל שמופיע בתקנון ליגת האלופות שלפיו כל קבוצת חוץ זכאית לקבל 5% מקיבולת האולם הביתי. ניסינו לעשות את המקסימום עבור קהל אוהדינו על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית הצפייה בארנה, אך ללא הצלחה. נוסיף ונציין שגם בנקודת זמן זו נשמח להדדיות ולקבלת מקומות ישיבה שיכבדו את קהל האוהדים שלנו".