למרות שניצחה במאבק שלה בבית הדין של איגוד הכדורסל, שאישר לה לשחק בליגת העל למרות שאין ברשותה עדיין אולם ראוי, אליצור נתניה לא הצליחה להעמיד תקציב מינימום (6.5 מיליון שקלים) והיא בבעיה קשה.
בעקבות המצב פנה יו"ר המועדון, אביעד נגר, ליו"ר המינהלת שמואל פרנקל במכתב ובו ביקש ממנו שיאשר לנתניה לשחק בליגה בתקציב של 5.5 מיליון שקל, בטענה כי התקנון מאפשר לפרנקל לעשות זאת.
1 צפייה בגלריה
שמואל פרנקל
שמואל פרנקל
שמואל פרנקל
(צילום: ראובן שוורץ)
"מועדון הכדורסל אליצור נתניה המקדש דרך של פיתוח הכדורסלן הישראלי הגיע לתוצאה מיוחדת מאוד ועלה לליגת העל בדרך ספורטיבית מהמרגשות שידע הכדורסל בישראל", נכתב בהודעת המועדון. "זה נכון, לא תכננו לעלות ליגה אבל זה קרה ומאותו הרגע העיר, המועדון וכל מי שהכדורסל והספורט יקרים לו התגייסו על מנת לגרום לזה לקרות. ניתנה התחייבות לבנות אולם כדורסל ראוי לליגת העל".
"ב-19 באוגוסט, לפני שבועיים בלבד ולאחר מלחמה עיקשת בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל כנגד הכרזת המינהלת שלא נהיה בליגת העל, קיבלנו אישור להיות בליגת העל. לוחות הזמנים הקצרים הותירו למועדון פחות משבועיים להעמיד את התקציב לליגת העל, וזאת לאחר עזיבת נותני חסות לאחר הודעת המינהלת".
"מועדון אליצור נתניה העביר היום בקשה רשמית להמשיך בעשייה במסגרת הבקשה פנינו למינהלת על מנת שתאשר לנו בעונתנו הראשונה להעמיד תקציב מינימום של 5.5 מיליון שקל במקום 6.5 מיליון, כפי שהתקנון מאפשר. אנחנו מאמינים ובטוחים שלאור לוחות הזמנים הבלתי סבירים והקיץ הקשה שעברנו, יו״ר המינהלת יאשר את הבקשה בהתאם לסמכותו ונעביר כולנו מסר כי הכדורסל והספורט ניצח. אנחנו מוכנים מקצועית וניהולית להמשיך את הסיפור שלנו".