המחזור האחרון בבית העליון, שיתקיים ביום שני (17:00, שעה אחידה), יהיה גורלי וייקבע מי יהיו שתי הקבוצות מתוך השלוש - הפועל באר שבע, הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה, שיעפילו לפלייאוף, וגם את הדירוגים הסופיים של מקומות 8-5. כבר עכשיו ידוע שמכבי אשדוד (ירדה ליגה), הפועל אילת ועירוני נהריה לא יהיו בפלייאוף, השתיים האחרונות בעקבות ההפסדים שלהן במחזור הלפני אחרון של העונה.
המשחקים שנותרו הפועל ב"ש - מכבי חיפה גלבוע/גליל - נס ציונה מכבי אשדוד - הפועל תל אביב
3 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
גינת. הכל פתוח
(צילום: ראובן שוורץ)
כל האפשרויות מקום חמישי – מפגש מול הפועל חולון ברבע הגמר גלבוע/גליל - אם תנצח את נס ציונה בבית, או במידה שחיפה תפסיד בחוץ לב"ש. מכבי חיפה - רק אם תנצח את ב"ש ובמקביל גלבוע/גליל תפסיד לנס ציונה.
מקום שישי – מפגש מול מכבי ראשל"צ ברבע הגמר. גלבוע/גליל - אם תפסיד לנס ציונה, וחיפה תנצח בב"ש. מכבי חיפה - אם תנצח את ב"ש וגלבוע/גליל תנצח את נס ציונה. במידה שתפסיד לב"ש, היא צריכה הפסדים של הפועל ת"א לאשדוד ושל נס ציונה לגלבוע/גליל. הפועל ת"א - אם תנצח את אשדוד ובמקביל חיפה ונס ציונה יפסידו. נס ציונה - אם תנצח את גלבוע/גליל וחיפה תפסיד לב"ש.
3 צפייה בגלריה
ליובין על הקווים
ליובין על הקווים
ליובין. גלבוע/גליל רוצה את המקום החמישי
(צילום: אלעד גרשגורן)
מקום שביעי – מפגש מול הפועל ירושלים ברבע הגמר. מכבי חיפה - אם תפסיד לב"ש, ובמקביל הפועל ת"א ונס ציונה ינצחו. הפועל ת"א - אם תנצח את אשדוד, ובמקביל חיפה תנצח ונס ציונה תפסיד, או הפסד של חיפה וניצחון של נס ציונה. נס ציונה - אם תנצח את גלבוע/גליל, וחיפה תנצח את ב"ש, או במקרה של הפסד לגלבוע/גליל והפסד של הפועל ת"א. הפועל ב"ש - רק במידה שתנצח את חיפה לצד הפסדים של נס ציונה והפועל ת"א.
מקום שמיני – מפגש מול מכבי ת"א ברבע הגמר מכבי חיפה - אם תפסיד לב"ש, ובמקביל הפועל ת"א ונס ציונה ינצחו במשחקיהן. הפועל ת"א - במקרה שתנצח את אשדוד, ובמקביל חיפה ונס ציונה ינצחו, או במקרה שתפסיד לאשדוד וב"ש גם תפסיד. נס ציונה - במקרה ותפסיד לגלבוע/גליל והפועל ת"א תנצח באשדוד, או שב"ש תנצח את חיפה. הפועל ב"ש - רק במקרה שתנצח את חיפה, נס ציונה תפסיד לגלבוע/גליל והפועל ת"א תנצח באשדוד.
3 צפייה בגלריה
לימונד
לימונד
לימונד. באיזה מקום תסיים נס ציונה?
(צילום: אורן אהרוני)
מחוץ לפלייאוף הפועל ב"ש – אם תפסיד או שנס ציונה תנצח הפועל ת"א – אם תפסיד לאשדוד, ובמקביל ב"ש מנצחת ונס ציונה מפסידה נס ציונה – במקרה שתפסיד לצד ניצחונות של ב"ש והפועל ת"א