האם אחרי חמש עונות בשלוש קדנציות שונות, ג'ייק כהן יעזוב את מכבי תל אביב? על פי פרסומים באיטליה, דינמו ססארי מעוניינת בשירותיו של הסנטר שיחגוג עוד חודשיים את יום הולדתו ה-30 ומסיים את חוזהו.
כהן הוא אחד מבין שני מועמדים להגיע לקבוצה שבונה סגל חזק לקראת עונת 2020/21, כאשר השם הנוסף הוא אימנטאס בנדזיוס (30, 2.05 מ') שעזב לאחרונה את ריטאס וילנה.
2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
כהן. יעזוב לאיטליה?
(צילום: עוז מועלם)
עם ביטולה של העונה באיטליה בעקבות מגפת הקורונה, דורגה ססארי במקום השני בטבלה (מאזן 5:16), ובמקביל העפילה כמו הפועל ירושלים לרבע גמר ליגת האלופות.
ססארי נחשבת לאחת הקבוצות החזקות באיטליה, בטח בשנים האחרונות. היא זכתה באליפות ב-2015 והגיעה לגמר הפלייאוף בעונה שעברה. כמו כן יש לה שתי זכיות בגביע (2014 ו-2015) שני גביעי סופרקאפ (2014 ו-2019) והיא גם הניפה את גביע היורופקאפ ב-2019.
2 צפייה בגלריה
ג'אנמרקו פוצקו
ג'אנמרקו פוצקו
פוצקו. מאמן מצוין
(צילום: ראובן שוורץ)
את הקבוצה מאמן ג'אנמרקו פוצקו (47), אחד השמות העולים בכדורסל האירופי, שצפוי בעוד מספר שנים על פי הערכות לאמן קבוצות ביורוליג. לאחרונה היה נדמה שהוא עוזב את הקבוצה, אבל במסיבת עיתונאים מפתיעה שנערכה הודיע כי הוא נשאר. רק לאחרונה החתימה ססארי את ג'סטין טילמן, שפרץ העונה במדי גלבוע/גליל. הקבוצה תשחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות.