במכבי ת"א מחממים מנועים לקראת המפגש הביתי עם ריאל מדריד ביום חמישי הקרוב, במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה ביורוליג, זאת לאחר הבטחת המקום בפלייאוף. ניצחון יכול לסדר לחבורה של עודד קטש את המקום החמישי בסיום העונה, אך באותה מידה היא יכולה לסיים במקום השביעי - בו היא נמצאת כעת.
לאחר ההפסד לז'לגיריס במחזור שעבר (שלא מנע מהצהובים את הכרטיס לסדרת רבע הגמר), הקבוצה של קטש לא רוצה לסיים את העונה עם הפסד נוסף, ותרצה להגיע לפלייאוף עם מומנטום בדמות ניצחון על הבלאנקוס, שהביסו אותה ב-33 הפרש בסיבוב הראשון. מאמן הצהובים עודד קטש דיבר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
רוצים לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון. קטש
(צילום: עוז מועלם)
"יש לנו הרבה על מה לשחק", אמר קטש. "האמת שאי אפשר לדעת, עם כל הספקולציות, מה תהיה המשמעות של התוצאה, אבל בכל מקרה אי אפשר לתכנן דברים. כל מה שיש לנו לעשות זה להתכונן למשחק נגד יריבה משמעותית. במשחק הראשון התקשינו מאוד. נבוא עם תוכנית משחק אחרת ובמטרה גם ליהנות מהאווירה בבית, עם האוהדים שלנו. מה שמצחיק שאפילו בסוף הערב לא נדע מה נקבל אבל נרצה להציג משחק טוב".
"חשוב מאוד מבחינתנו לבוא לפלייאוף עם ניצחון", המשיך קטש. "בתקופה האחרונה הראינו שאנחנו משחקים כדורסל טוב ועכשיו צריך להתמודד עם קבוצה טובה כמו ריאל. גם ההפסד לז'לגיריס היה פספוס גדול אבל עשינו משחק טוב, עם התקפה טובה במחצית הראשונה. זה משהו שאפשר לקחת ממנו דברים טובים. ריאל מדריד מציבה אתגרים אחרים מאשר שאר הקבוצות באירופה, זה מבחן גדול עבורנו".
על היריבה: "יש לה סגל מאוד איכותי, באמת יוצא דופן, יש לה ניסיון וגודל. בבית, מול הקהל שלנו, נרצה לרוץ ולהכתיב את הקצב שאחנו רוצים כי אין יותר מדי יתרונות כשבאים מול ריאל. זה יצטרך צריך להיות מאמץ קבוצתי. בכל מה שקשור לריבאונד והחזקת הכדור נצטרך לעשות משחק מושלם. אני מאמין שאפשר לעשות את זה".