בזמן מתקפת הרקטות על גוש דן ותל אביב, ביתו של תמיר בן עמי, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בבני יהודה, סבל מפגיעה ישירה ובמזל לא נרשמו נפגעים. ביתו של בן עמי ומשפחתו בגבעתיים נהרס כליל, ולמזלם הם שהו בממ"ד באותו זמן.
בן עמי מספר על הפגיעה: "הבית נהרס כולו. ברגע שנפל הטיל כל החשמל נפל וגם מערכת גילוי האש, והחומר שיצא חנק אותנו ויצאנו מהממ"ד וירדנו לחניון. עד שהבנו מה קורה הגיעו הכוחות ועזרו לנו. הילדות קצת מבוהלות. אנחנו איתן, ברוך ה' אף אחד לא נפגע. אלוהים היה איתנו".
2 צפייה בגלריה
תמיר בן עמי
תמיר בן עמי
תמיר בן עמי
(צילום: ראובן שוורץ)

משחקי כדורסל וכדוריד הופסקו

מטח הרקטות לגוש דן גרם להפסקות משחקים בליגה הלאומית בכדורסל וכן בליגת הכדוריד בנשים.
המשחק בין עירוני רעננה למכבי קריית מוצקין הופסק במהלך הרבע השלישי בגלל אזעקה של צבע אדום. המשחק בין הוד השרון לרמת השרון גם הופסק אחרי שאנשים נכנסו ללחץ מהמצב. השופטים לא רצו לחדש את המשחק, ובסוף הוא הופסק ברבע האחרון בהחלטה משותפת.
2 צפייה בגלריה
שחקנים משתטחים על הפרקט
שחקנים משתטחים על הפרקט
שחקנים משתטחים על הפרקט
(צילום: הראל שורצברג)
כאמור, גם המשחק בגמר הפלייאוף בליגת הכדוריד לנשים, בין מכבי ראשל"צ והפועל ראשל"צ, הופסק הערב (8:13 במחצית למכבי) בגלל מטחי הירי ששוגרו על איזור גוש דן. השחקניות והצוותים של הקבוצות הוכנסו למרחבים מוגנים באותם בית מכבי בראשל"צ. המשחק נערך ללא קהל, ובאישור גורמי פיקוד העורף - שהורו על הפסקתו.
בעקבות המצב הביטחוני המתוח בדרום ומבצע "שומר החומות" שנמצא בעיצומו, המשחק החמישי והמכריע בגמר הפלייאוף לנשים בכדורסל, שהיה אמור להתקיים מחר (רביעי) באשדוד - לא ייערך במועדו.
מינהלת ליגת העל לנשים הודיעה כי המפגש בין מכבי אשדוד למכבי עירוני רמת גן "לא יתקיים מחר בשל המצב הבטחוני. מועד חדש ייקבע בהתאם להנחיות פיקוד העורף. מאחלים לכולם לילה שקט ורגוע". סדרת גמר הפלייאוף עד כה עומדת על שוויון 2:2, כשכל קבוצה שמרה על הבית.