החתמה מסקרנת בליגת העל לנשים: רכזת נבחרת ישראל, דניאל קארש (22, 1.76 מ'), מצטרפת למחזיקת הגביע, מכבי אשדוד.
קארש תפתח עונה שביעית בליגת העל. היא גדלה בהפועל ראשל"צ ושיחקה שם בבוגרות לראשונה בגיל 16. בהמשך עברה ל-3 עונות לרמת השרון, במהלכן שימשה כקפטנית שלה. אשתקד רשמה ממוצעים של 7.5 נקודות ו-4 אסיסטים ב-30 דקות למשחק.
2 צפייה בגלריה
דניאל קארש
דניאל קארש
תחנה חדשה בקריירה. קארש
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
קארש אמרה לאחר החתימה: "כשאני בוחרת במועדון - אני בוחרת איפה לשים את הלב שלי. כשדיברתי עם טלי קריאף ואורי בן סימון, הרגשתי שאני נכנסת למשפחה של אנשים חמים וטובים, החיבור היה מידי. נפגשתי גם עם המאמנת שירה העליון והתמונה שהתגבשה הייתה שלמה. לא היה לי ספק שזה המועדון שאני רוצה לשחק בו. אני מודה לאורי, טלי ושירה שסמכו עליי להוביל את הקבוצה ולשים את המפתחות, אצלי, בעמדת הרכזת. הגעתי לאשדוד כדי להחזיר את צלחת האליפות למועדון ולעיר. יאללה אשדוד!".
מאמנת אשדוד, שירה העליון, החמיאה לקארש: "כשחתמתי באשדוד חיפשתי שחקניות נאמנות ולויאליות שיתחילו איתי את הדרך החדשה שבסופה יש מטרה ברורה: להצליח לעמוד בכל היעדים שלנו. דניאל הייתה מהראשונות שפניתי אליהן, כי הנאמנות והמחויבות שלה לקבוצה ולהצלחת הקבוצה מובהקת. אני מחכה לעבוד איתה, לקדם אותה ולעזור לה לממש את הפוטנציאל שלה בדרך להגשמת המטרות המשותפות".
2 צפייה בגלריה
דניאל קארש
דניאל קארש
מגיעה לאשדוד. קארש
(צילום: FIBA PHOTOS)
מנכ"ל הקבוצה, אורי בן סימון, סיכם: "זיהיתי בדניאל משהו שונה ואני חושב שבמועדון כמו אשדוד היא תוכל להגיע לרמות הגבוהות ביותר. אני מאחל לה ולנו יחד המון הצלחה".