חמישה ימים לפני שמכבי ת״א פותחת את הפלייאוף ביורוליג עם משחק חוץ אצל פנאתינייקוס, היא המשיכה אתמול (חמישי) במומנטום האדיר שלה עם ניצחון 17 ברציפות בליגה, הפעם 73:108 על הפועל חיפה בחוץ.
הצהובים לא רשמו למשחק את וויד בולדווין, ג'וש ניבו וג'יימס ווב, ואז נאלצו להסתדר גם ללא לורנזו בראון ששהה לצד אשתו בחדר הלידה. אבל למרות הסגל החסר, שחקניו של עודד קטש לא ממש התקשו מול הקבוצה של גיא גודס, בעיקר בזכות ערב אדיר של רומן סורקין שסיים את עם 25 נקודות. חסיאל ריברו גם היה נהדר עם 17 נקודות, ורפי מנקו הצטיין במשך שלושה רבעים והספיק לרשום 15 נקודות ו-8 ריבאונדים לפני שירד מהפרקט בגלל פציעה. הוא סובב את הקרסול ויעבור בדיקות במהלך היום על מנת לגלות את חומרת הפציעה.
2 צפייה בגלריה
"היינו באנרגיות טובות". קטש
"היינו באנרגיות טובות". קטש
"היינו באנרגיות טובות". קטש
(עמרי שטיין, one)
"אני מרוצה שניצחנו, שיחקנו טוב והיינו באנרגיות טובות", אמר קטש בסיום, "זה ממש לא מובן מאליו בנסיבות ועם לוח הזמנים. אני טיפה מודאג מהפציעה של רפי, אני מקווה שזה לא חמור מדי. אנחנו צריכים את כולם בריאים".
מאמן הצהובים התייחס גם להופעה הנהדרת של הגארד בן ה-17 עומר מאייר, שקיבל אתמול 23 דקות ורשם 9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים: ״עומר מאוד מוכשר, מהמוכשרים ביותר שיצא לי לראות, רציני מאוד. לא תמיד יוצא לו לקבל דקות, אבל היום הוא לקח את ההזדמנות בשתי הידיים".
2 צפייה בגלריה
9 נקודות ב-23 דקות. מאייר
9 נקודות ב-23 דקות. מאייר
9 נקודות ב-23 דקות. מאייר
(עמרי שטיין, one)
לצהובים אין זמן לנוח, מאחר וכבר מחר (שבת, 20:40) הם יארחו בהיכל מנורה מבטחים את הפועל באר-שבע/דימונה. לאחר מכן יטוסו לאתונה לקראת המשחק הראשון בסדרת הפלייאוף ביורוליג (שלישי, 20:30).