אחרי עצירה קטנה בארץ שכללה ניצחון על הפועל אילת, חזרה היום (שני) הפועל חולון ליורוטריפ שלה במסגרת שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של עמית שרף תארח מחר (19:30), בסומבוטהיי שבהונגריה את א.א.ק אתונה במסגרת המחזור השני. בשבוע שעבר, הפסידו הסגולים למורסיה בספרד.
מהסגל יעדר דיאונדרה ברנס, שנקע את הקרסול במשחק האחרון נגד אילת, והקו האחורי הדל גם ככה של הקבוצה, ימשיך להישען על סי.ג'יי האריס וניב משגב, שמנסה לחזור לכושר אחרי ששב מהפציעה שהשביתה אותו במשך קרוב לחודשיים.
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מאמן הפועל חולון עמית שרף
מתמודד עם קו אחורי דליל. שרף
(מתוך האתר של פיב"א)
שרף אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק מול א.א.ק הוא משחק מפתח שאנחנו צריכים להגיע אליו ברמת המוכנות המקסימלית. אנחנו נפגוש קבוצה שהחליפה מאמן שבוע שעבר וניצחה בשבת בליגה אחרי ארבעה הפסדים רצופים".
שרף התייחס למפגש עם אקס הפועל ת"א, ג'ורדן מקריי, וכמו כן ג'סטין טילמן, ששיחק אשתקד בהפועל חיפה: "א.א.ק היא מהקבוצות המוכשרות במפעל, בהובלת ברנדון נייט שהיה במשך שנים רכז מוביל ב-NBA, ומקריי וטילמן שאנחנו מכירים מהליגה אצלנו. מדובר בשני סקוררים איכותיים. נהיה חייבים ללחוץ את הכדור ולגרום להם לשחק מחוץ לאזור הנוחות שלהם".
"נצטרך להיכנס למשחק ההתקפה הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו בספרד, שם יותר מדי פעמים נתנו לגארדים היריבים לשבש את תחילת ההתקפה שלנו", סיכם שרף. "אני מקווה שנמשיך את חלוקת הכדור ממשחק הליגה האחרון בו מסרנו 25 אסיסטים. אנחנו נוסעים לאתגר לא פשוט, אך מאמינים שנוכל לבוא כיחידה אחת שהולכת ומשתפרת ושנחזור עם הניצחון החשוב".