מכבי ראשון לציון קיימה היום (שני) את מסיבת העיתונאים הראשונה מבין קבוצות הליגה לקראת חידוש העונה ב-20 ביוני. היו"ר יצחק פרי, מאמן הקבוצה גיא גודס והקפטן עוז בלייזר השתתפו באירוע שנערך דרך הזום.
"שמחים לחזור להתאמן עם הישראלים וגם הזרים", אמר גודס. צריך להגיד הרבה תודה לכל העוסקים בדבר שאפשרו לכדורסל לחזור ולשחקנים שהגיעו להסכם עם המנהלת. לא מובן מאליו. אנחנו ברי מזל".
2 צפייה בגלריה
גודס על הקווים
גודס על הקווים
גודס על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
גודס דיבר גם על המחאה מצד חלק מהזרים בליגה על השהות בבידוד: "אנחנו פחות מסתכלים על שחקנים של קבוצות אחרות. אנחנו מדברים בשם עצמנו והבהרנו לכל השחקנים את כל החוקים שיש ומהצד של החבר'ה שלנו לא הייתה שום בעיה".
עוז בלייזר התייחס גם הוא לתלונות של השחקנים שפחדו לחזור לשחק, בעיקר הזרים: "ברגע ששמעתי שיש אופציה לחזור לשחק, זה מה שרציתי לעשות. מבין שיש המון קושי אבל בטוח שאפשר לעמוד בו".
2 צפייה בגלריה
בלייזר חוגג
בלייזר חוגג
בלייזר. שמח לחזור
(צילום: אורן אהרוני)
סגנית האלופה הגיעה לפגרת הקורונה מהמקום השלישי בטבלה אחרי מכבי תל אביב והפועל ירושלים. הקבוצה צירפה את הסנטר זאק הנקינס במקומו של ג'יימס קלי, שהיה הזר היחיד שסירב לחזור לארץ.
גודס התייחס לכך: "היה לנו קושי במשחקים נגד ירושלים ומכבי העונה בתוך הצבע, וזה היה השיקול להחתים את זאק. להמשך אני בטוח שזה יעזור לנו והוא יתרום לנו עוד הרבה".
יצחק פרי הוסיף בסיום: "מעל החשיבות אם המוצר יהיה טוב או לא טוב, אני חושב שנראה כדורסל טוב לפחות בשלבי הפלייאוף והפיינל פור. הציבור בארץ רעב לספורט ולתרבות. בשלבים מסוימים הייתי מאוד נגד פתיחת הליגה אבל השתכנעתי שכן. ראיתי נכונות טובה ורצינית מצד השחקנים הישראלים וכולם נתנו את הצד שלהם ולקחו סיכונים".