במכבי ת"א סערו אמש (ראשון) הרוחות בעקבות פוסט ששיתפה טאיג'ה בולדווין, בת זוגו של כוכב הקבוצה ווייד, שמופיע בו סרטון שמבקר את פעולות צה"ל בעזה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". אחרי שהסירה את הפוסט והתנצלה על הדברים, הגיע תורו של שחקן הצהובים לפרסם הבהרה.
"אני לא מתעסק בפוליטיקה", כתב הקלעי, שרק בשבוע שעבר חזר לפעילות אחרי שסבל במשך כחודש מפציעה בגבו. "אבל חשוב לי להבהיר – בגלל החמאס המשפחה שלי נאלצה לעזוב את הארץ, שהפכנו בשלוש השנים האחרונות לבית. בגלל החמאס המועדון שלנו מתתמודד עם קשיים שאנחנו חייבים להגיב אליהם בצורה הטובה ביותר. נפרדנו מהאוהדים שלנו, נגרמו לנו לחץ וחוסר נוחות".
1 צפייה בגלריה
ווייד בולדווין
ווייד בולדווין
"עובדים כדי להסב גאווה וכבוד עבור אזרחי ישראל". ולדווין
(צילום: Valery HACHE / AFP)
בולדווין המשיך: "ועדיין, אנחנו עושים הכל על מנת לנתב את האנרגיות שלנו ואת התשוקה למכבי ולמדינת ישראל. אם מישהו חושב שאני תומך חמאס, אני אגיד לו שיילך לעזאזל. אני הקדשתי את כל הקריירה שלי כדי למצוא בית ואני מצאתי אותו בישראל. המשפחה שלי ואני נתנו הכל למען המועדון ועבור מה שהוא מייצג. לאורך כל התהליך מאז ה-7 באוקטובר עבדנו ואנחנו עובדים ביחד כדי להמשיך את העונה ולהביא גאווה וכבוד עבור אזרחי ישראל".
בסרטון ששיתפה טאיג'ה נראה משפיען מוסלמי אומר: "פעם הייתי מעביר את הסרטונים האלה מעזה אבל היום אני רואה אותם ונותן גם לאשתי ולילדים שלי לראות. היום אני אומר, 'תראו ילדים מתים מפצצות על הראש שלהם'". אגב, מדובר בחשבון מאוד פופולארי (thesunnahguy) עם כ-755 אלף עוקבים.
האוהדים של מכבי ת"א ממש לא נשארו אדישים לסרטון שטאיג'ה שיתפה והציפו את אחד מהפוסטים שלה מהשבוע האחרון עם לא מעט תגובות זועמות. בין השאר נכתב לה "תתביישי לך", ו"לא זכור לנו שב-7 באוקטובר שיתפת משהו".
טאיג'ה עצמה מיהרה להתנצל - היא מחקה את שיתוף הפוסט המדובר וכתבה בסטורי שלה: "אני אוהבת את מדינת ישראל, אוהדי מכבי ת"א גרמו לי להרגיש בבית. שיתפתי את הפוסט כי רציתי להראות שהבעיות שאנחנו מתמודדים איתן לא כאלה גדולות כפי שנדמה לנו, אך זאת הייתה טעות לשתף אותו. כדי להיות ברורה יותר, אני עומדת לצד ישראל. מה שחמאס עשה הוא בלתי נסלח. אני מתנצלת שלא בדקתי טוב יותר את הפוסט אותו שיתפתי".