מכבי ת"א ממשיכה לעבות את הסגל שלה. הערב (רביעי) הודיעה על החתמתו של ג'יימס ווב (29, 2.05 מ'), פורוורד ולנסיה בעונה החולפת, שהפעיל את סעיף היציאה שלו ויגיע לצהובים.
בעונה החולפת העמיד ווב ממוצעים של 10 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-36.8% לשלוש בליגה הספרדית, ו-8 נקודות לצד 4.1 ריבאונדים ו-38.4% לשלוש ביורוליג.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס ווב
ג'יימס ווב
רכש חדש. ג'יימס ווב
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
"ג'יימס הוא שחקן שיכול לשחק בשתי עמדות וזה יכול לעזור לנו מאוד", התייחס מאמן הצהובים עודד קטש להחתמה, "הוא שחקן אקטיבי עם קליעה טובה. יש לו אופי טוב שזה משהו שחשוב לנו וניסיון יורוליג. אנחנו חושבים שהוא בהחלט יכול לשדרג אותנו ולהתאים לשיטת המשחק שלנו".
"מכבי ת"א זה מועדון מהטופ עם היסטוריה נהדרת של ניצחונות", אמר ווב עצמו לאתר הרשמי של המועדון, "האוהדים מרגשים ומלאי תשוקה, האווירה מחשמלת ואני סופר מתרגש להגיע ולהוסיף עוד קצת אנרגיה".
2 צפייה בגלריה
קטש
קטש
הסגל ממשיך להתמלא. קטש
(צילום: עוז מועלם)
ג'יימס ווב נולד ב-19 באוגוסט 1993 באוגוסטה, העיר השלישית בגודלה במדינת ג'ורג'יה שבארצות הברית. הוא עבר בתיכון לדרום קרוליינה, החל לשחק במכללת צפון איידהו ועבר לככב במדיה של אוניברסיטת בויזי סטייט. הוא הצטרף לפילדלפיה מה-NBA בקדם העונה בקיץ 2016 ועבר לשחק בקבוצת ליגת הפיתוח דלאוור. בהמשך רשם 10 הופעות במדי ברוקלין נטס ושיחק גם במדי לונג איילנד מה-G-League.
בקיץ 2018 חתם ווב בטלקום בון מהליגה הגרמנית ומשם המשיך לככב במדי איווה וולבס מליגת הפיתוח. בספטמבר 2020 הצטרף ללאריסה מהליגה היוונית וסיפק 13.3 נקודות, 9.6 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות. היכולת הטובה סידרה לו חוזה במורסיה מהליגה הספרדית החזקה, שם שיחק במשך שנתיים לפני שחתם בוולנסיה בקיץ שעבר.