הפועל ת"א הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הגארד טיילר אניס (29, 1.91 מ'), שלבש העונה את מדי נאפולי באסקט האיטלקית - ואף זכה איתה בגביע האיטלקי. אניס, שהיה מועמד לפני חמש עונות למכבי ת"א, העמיד העונה ממוצעים של 13.9 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-1.8 חטיפות. כידוע, הפועל ת"א חיפשה רכז בעקבות עזיבתו של וויל קאמינגס, שהצטרפה לפציעה של ג'ייקובן בראון אשר גמר את העונה.
אניס, שנולד במחוז אונטריו בקנדה, נבחר במקום ה-18 בדראפט ה-NBA ב-2014 על ידי פיניקס סאנס, ושיחק בליגה הטובה בעולם גם במילווקי באקס, לוס אנג'לס לייקרס ויוסטון רוקטס. באירופה הוא לבש את המדים של פנרבחצ'ה, טורק טלקום וטופאש בורסה מהליגה הטורקית.
1 צפייה בגלריה
טיילר אניס
טיילר אניס
"החתמה שמוכיחה את המחויבות שלנו". אניס במדי הלייקרס
(צילום: AP Photo/Eric Gay)
מאמן הפועל ת"א סטפנוס דדאס אמר בעקבות ההחתמה: "טיילר מגיע כדי לעזור לנו בתקופה קריטית עם רצף של משחקים מכריעים בזמן קצר. הוא יוסיף לנו ניסיון ויאפשר לגארדים שלנו לנוח. אני מכיר אותו מצוין מהליגה הטורקית, ומעבר לזה שהוא שחקן נהדר שמביא איתו מקצועיות ואופי. ההתאמה שלו לקבוצה והתרומה שלו יעזרו לנו להשיג את הניצחונות שאנחנו צריכים".
יו"ר הקבוצה רמי כהן: "ההחתמה הזאת, כמו גם ההחתמות האחרונות של מיילס ודדאס מוכיחות את המחויבות שלנו לא לוותר גם בתקופות קשות. טיילר שחקן מצוין ומנוסה, בעמדה שאנחנו צריכים. ביחד עם שאר הסגל המצוין, נעשה הכל כדי לגמור את העונה בדרך הטובה ביותר".