ג'ני סימס, ה-MVP של העונה שעברה בליגת העל לנשים, תהפוך בקרוב מאוד לאזרחית ישראלית ותשחק עם הנבחרת ביורובאסקט שיתקיים בארץ ביוני 2023.
בימים האחרונים הושלם הליך אזרוחה של סימס והיא תקבל דרכון ותעודת זהות כשתגיע ארצה בקרוב, עם סיום משחקי ליגת ה-WNBA שם היא משחקת במדי פניקס מרקורי.
3 צפייה בגלריה
ג'ני סימס
ג'ני סימס
בקרוב תהפוך לאזרחית ישראלית. סימס
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
3 צפייה בגלריה
השרה שקד, דרוקר, אנשי האיגוד והרב גלויברמן
השרה שקד, דרוקר, אנשי האיגוד והרב גלויברמן
השרה שקד, דרוקר, אנשי האיגוד והרב גלויברמן
(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
סימס הגיעה ארצה בתחילת עונת 2017/18 ושיחקה בין השאר באליצור רמלה, הפועל פ"ת, בני יהודה וא.ס. רמה"ש. בעונה האחרונה הצעידה את הפועל ראשל"צ לזכייה היסטורית בגביע המדינה ולסדרת חצי גמר הפלייאוף, והקיץ חתמה באליצור חולון.
מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנחנו מבקשים לפני הכל להודות לשרת הפנים איילת שקד, שהבינה את הצורך שלנו בג'ני סימס - כדי לחזק את נבחרת ישראל לקראת אליפות אירופה - ולרב גלויברמן שסייע ככל יכולתו. אנו רוצים להעמיד נבחרת חזקה ותחרותית באליפות שתתקיים בארץ ומבינים שכדי לעשות זאת צריך לחזק את הנבחרת. ג'ני הראתה בשנותיה כאן מחויבות גדולה, רצון אדיר וגרף שיפור מתמיד. אנחנו בטוחים שתסייע לנבחרת ולנו לקדם את כדורסל הנשים בישראל".
3 צפייה בגלריה
ג'ני סימס
ג'ני סימס
זכתה עם הפועל ראשל"צ בגביע המדינה. סימס
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים)
סימס: "אני משחקת כדורסל מקצועני 6 שנים, מהן חמש בישראל. העובדה שאני משחקת בישראל עזרה לי לפתח את עצמי כשחקנית וכאדם שהפכתי להיות היום. אני שמחה וגאה להיות חלק מנבחרת ישראל וחלק ממשפחת הכדורסל הישראלי לתמיד. אל אל ישראל".