הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על הארכת החוזה של המאמן סטפנוס דדאס בעונה נוספת. היווני, שהגיע לקבוצה כמחליפו של שרון דרוקר ב-2019/20, קיבל את הקרדיט בעקבות היכולת הטובה שמציגה הקבוצה וההעפלה שלה, לראשונה בתולדות המועדון, לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א.
"ללא ספק הסיבה העיקרית שחתמתי בקיץ שעבר במועדון הייתה הציפייה לחוות יחד עם האוהדים הנהדרים שלנו רגעים גדולים כמו גמר גביע ווינר, פיינל פור הגביע, פלייאוף ליגת האלופות וניצחונות רבים", אמר דדאס.
1 צפייה בגלריה
סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס
דדאס
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
"למרבה הצער לא הייתה לנו ההזדמנות לחגוג יחד עד עכשיו, כך שאני לא יכול לעזוב את הקבוצה הזאת לפני שנחגוג כולם ביחד. אני מקווה שתהיה לנו ההזדמנות, אם לא העונה אז בטוח שבעונה הבאה. אני אומר פעם נוספת שאני גאה להוביל את הקבוצה הזו במגרש, אני רוצה להודות להנהלה על האמון בי ולכל האוהדים הסגולים על אהבתם ותמיכתם", סיכם היווני.
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שסטפנוס ממשיך איתנו לעוד עונה, מגיע לו להמשיך ולהתוות את הדרך המיוחדת אותה התחיל במועדון. מדובר במאמן מהשורה הראשונה שהתחבר מהרגע הראשון בצורה מושלמת ל-DNA של המועדון, בנה קבוצה על פי שיטת המשחק שלו, קבוצה שנראית נהדר וגורמת לנו הנאה מרובה וככה גם לאוהדים שלנו".