בני הרצליה הודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של הפורוורד הישראלי ווילי וורקמן. השחקן (33, 1.98 מ') שלבש בעבר את מדי הפועל ת"א, מכבי אשדוד ומכבי חיפה (איתה העפיל לגמר הפיינל פור) חתם על חוזה לשנתיים.
"אני שמח להצטרף להרצליה", אומר וורקמן לאחר החתימה. "מדובר במועדון שעשה קפיצה גדולה בשנתיים האחרונות והפך להיות אחד המועדונים המובילים בישראל. אני אביא לקבוצה את מה שאפיין אותי לאורך הקריירה – לב, לחימה ואכפתיות ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. ראיתי את האולם מלא פה בכל משחק בשנתיים האחרונות, אני כבר מצפה לפגוש את האוהדים".
2 צפייה בגלריה
משגב שומר על וורקמן
משגב שומר על וורקמן
וורקמן מול הפועל חולון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
לאחר עונה מוצלחת בהפועל חולון (2020/21) איתה זכה בליגה הבלקנית, הגיע לטופ 8 של ליגת האלופות וקלע 7.4 נקודות ו-5 ריבאונדים בליגת העל, הצטרף וורקמן להפועל ירושלים ורשם שם ממוצעים של 6 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. בקיץ האחרון הצטרף השחקן לעירוני רעננה מהליגה הלאומית, שם קלע 15.4 נקודות, קטף 8.8 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים וחטף 1.5 חטיפות למשחק.
המנהל המקצועי, זופי אבדיה, הוסיף על החתימה: "ווילי שחקן עם לב ענק, מאוד אכפתי שנלחם בכל משחק למען הקבוצה ואני מאוד שמח שהצלחנו לצרף אותו לשורותינו ושהוא בחר לחתום דווקא פה אחרי שהיה מבוקש במספר לא קטן של קבוצות בליגה".
2 צפייה בגלריה
עוזר מאמן מילאנו דן שמיר
עוזר מאמן מילאנו דן שמיר
"הוא מתאים לסגנון שלנו". שמיר
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הקבוצה, דן שמיר: ״ווילי הוא אחד השחקנים המרכזיים שסימנו, הוא מתאים לסגנון ואיך שאני רוצה לראות את הקבוצה. הוא שחקן שמשחק בלי אגו ותמיד טובת הקבוצה לנגד עיניו, מנוסה בליגה שלנו ומביא גם מנהיגות ואופי לכל קבוצה ששיחק בה ואני בטוח שנהנה ממנו".
בעניין אחר: במועדון עדיין שוקלים לוותר על ההשתתפות במסגרת אירופית כלשהי. ההחלטה בנושא תתקבל בימים הקרובים כאשר עמדתו של המאמן שמיר, שמעוניין שהקבוצה תשחק פעמיים בשבוע, תהיה קריטית. מנגד יש טוענים כי ב-2021/22, שבה הקבוצה לא השתתפה במפעל אירופי, הסתיימה העונה בזכייה בגביע.
העברה נוספת שנרשמה היום היא של בניה סרור (23, 2.08 מ') שחתם לשנתיים אצל העולה החדשה מכבי עירוני ר"ג. סרור, יליד עפולה, שיחק בארבע העונות האחרונות בהפועל גלבוע גליל, שירדה בעונה שחלפה לליגת הלאומית. הוא מצטרף לכרם משעור שכבר חתם בר"ג.