הכל מוכן לגמר פיינל פור 2019/20 בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון שייערך מחר (שלישי, 21:15) בהיכל מנורה מבטחים. לקראת ההתמודדות החשובה ערכו הערב שתי הקבוצות מסיבת עיתונאים בזום. העובדה היא שבשני המשחקים האחרונים בין הצדדים אחרי פגרת הקורונה, הכתומים הפתיעו את הצהובים וניצחו.
"אני מאמין שכל משחק שונה מהאחר, כל אחד שונה במומנטום, ובטח בגמר זה משחק אחר לחלוטין", אמר מאמן מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס כשנשאל על כך. "אנחנו מכירים אותם והם מכירים אותנו ומה שחשוב זה לעשות את הדברים שלנו על הפרקט. כשאתה משחק בגמר כל דבר הוא חשוב, אנרגיות, מי תשחק טוב יותר, כל האספקטים במשחק הם חשובים".
4 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
ספרופולוס. "גמר הוא משחק שונה"
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גודס והצלחת
(צילום: עוז מועלם)
גיא גודס ניסה להסביר מה עבד כל כך טוב לקבוצתו מול הצהובים העונה: "למה זה קרה? סיטואציה, מאצ'-אפ, קשה לי לשים את האצבע. ברגע שהכל מתנקז למשחק אחד אתה צריך להביא את הקבוצה שלך כיחידה אחת. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה, מה שיעזור זה קצת הגנה, קשיחות. על הנייר אולי מכבי פייבוריטית, אבל שזרוקים את הכדור למעלה צריך לעשות את העבודה על המגרש".
גם בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו בגמר הפיינל פור, ואז מכבי ת"א ניצחה. "בשנה שעברה מה שאני זוכר זה שבאמצע המשחק נפלנו מהרגליים ולא יכולנו יותר. השנה אנחנו כבר באים יותר מנוסים, אני מרגיש יותר מוכן ממה שהייתי שנה שעברה ואנחנו באמת מאמינים שבמשחק אחד באים עם אמונה שאנחנו יכולים לנצח ולזכות בתואר", הוסיף קפטן ראשל"צ עוז בלייזר.
4 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
בלייזר. נגיעה מאליפות
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
כהן. רוצה לחתום את העונה עם תואר
(צילום: עוז מועלם)
ג׳ייק כהן: "כל מה שאנחנו רוצים זה לנצח את המשחק הזה ולהביא אליפות שלישית ברצף למועדון. כל הפוקוס שלנו הוא על המשחק מחר. זה לא פקטור איזה קבוצה סיימה ראשונה או שלישית, לשתינו יש את אותו הצ'אנס לנצח מחר, אנחנו מגיעים עם רקורד נקי".
גודס נשאל אם יהיה עבורו מיוחד לזכות באליפות ראשונה בקריירה כמאמן דווקא נגד מכבי ת"א איתה הוא מזוהה כל כך: "בשבילי לקחת אליפות זה דבר גדול, לא משנה אם זה מול מכבי או קבוצה אחרת. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע למעמד הזה. אני מאוד אשמח לקחת אליפות כמו כל מאמן".