בליגת האלופות של פיב"א ערכו היום בצהריים (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת תחילת טורניר הפיינל 8 שיחל מחר באתונה ויסתיים ב-5 באוקטובר. הפועל ירושלים תפגוש את סן פבלו בורגוס הספרדית (רביעי, 18:30) במסגרת רבע הגמר.  
"בשבילי זה תמיד כיף ומיוחד להגיע ליוון, בטח לאתונה", פתח עודד קטש את מסיבת העיתונאים. "אני שמח שפיב"א נתנו לנו את ההזדמנות לסיים את העונה הזאת על הפרקט, הייתה לנו ריצה מדהימה בעונה שעברה, אז יש לנו מזל שיש לנו את האפשרות לסיים אותה".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש (משמאל)
עודד קטש (משמאל)
עודד קטש (משמאל)
(צילום: Basketball Champions League)
על המשחקים מול בורגוס בעונה שעברה אמר קטש: "ברור שאנחנו יכולים ללמוד המון משני המשחקים הללו, אנחנו מכירים אחד את השני, אבל יש לנו פנים חדשות בסגל וגם בורגוס במצב דומה, אז זה יהיה קצת שונה. עשינו סקאוטינג על המשחקים האחרונים שלהם, הם התחילו לשחק הרבה יותר מוקדם מאיתנו, אז זה נתן להם איזשהו יתרון. אנחנו נעשה את הטוב ביותר שלנו, אני לא חושב שבנקודה הזאת של הטורניר ושל העונה יש פייבוריטית".
על החתמתו של ניקוס פאפאס: "אנחנו מכירים אותו טוב, הוא שחקן ברמה גבוהה עם הרבה ניסיון. לצערי הנסיבות שהביאו אותו אלינו היו בגלל פציעות. פעלנו מהר עם אחרי הפציעה של ג'ייקובן בראון, זה נהדר בשבילנו להחתים שחקן כמוהו. מאמנים כאן מדברים על מחסור בזמן של הכנה וקבוצות שנמצאות כאן בטוח ישחקו טוב יותר בעוד שבועיים-שלושה, אז עשינו מה שאנחנו יכולים כדי לבנות את הסגל בזמן קצר. יש לנו מזל שפאפאס כאן איתנו, קשה לי לדעת איך הוא יעזור לנו בזמן כ״כ קצר, אבל אנחנו רוצים לעשות את המיטב מהסיטואציה הזאת".
2 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
לא ישחק בשל פציעה. ג'ייקובן בראון
(צילום: Basketball Champions League)
על כך שהטורניר יתקיים ללא קהל: "אנחנו מתגעגעים לאוהדים שלנו במיוחד, אבל אני חושב שהספורט כולו מתגעגע לאוהדים. אני שומע חדשות טובות מקבוצות מסוימות באירופה שחלק מהקהל מתחיל לחזור למגרשים בכדורגל ובכדורסל. אני מקווה שגם בישראל זה יחזור בקרוב, אבל המצב שלנו לא כ״כ טוב עכשיו. האוהדים הם הסיבה העיקרית לכך שאנחנו עושים ספורט. אבל כשנעלה לפרקט מחר כקבוצה אנחנו נהיה חייבים לזכור את האוהדים שלנו, לזכור איך הם מעודדים אותנו כדי שנוכל לנצח".