שערורייה גדולה בדרבי התל אביבי. כ-30 מאוהדי מכבי ת"א נכנסו הערב (חמישי) ליציעי היכל מנורה מבטחים כדי לדחוף את קבוצתם במהלך המשחק השלישי והמכריע ברבע גמר הפלייאוף מול הפועל.
כמובן שזה נוגד לחלוטין את התקנון. כל קבוצה יכולה להכניס דרך רשימות מסודרות שעוברות למינהלת הליגה 47 מעובדי המועדון. במכבי ת"א, לעומת זאת, לקחו את ההוראה הזו צעד אחד קדימה והכניסו כ-30 אוהדים המזוהים עם ארגון האולטראס. כוחות האבטחה ניסו בהתחלה להוציא אותם מהאולם, אך לאחר התערבות דווקא של אנשי המועדון - הם נשארו. בסופו של דבר כמה מהם הוצאו אל מחוץ לאולם.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב ביציע
אוהדי מכבי תל אביב ביציע
אוהדי מכבי תל אביב ביציע
(צילום: עוז מועלם)
ממינהלת הליגה נמסר: "מינהלת הליגה אישרה לקבוצות להכניס בעלי תפקיד וחברי הנהלה בלבד וחשבה שהקבוצות יהיו אחראיות מספיק לעמוד בכך. מכבי תל אביב הכניסה אוהדים הערב והמינהלת תערוך עימה בירור על כך. חבל שמכבי תל אביב מסכנת את קיומו של הפיינל פור. כל מי שלא ברשימה התבקש לצאת מהאולם על ידי מאבטחי המינהלת. יש לציין שלמרות כניסת האוהדים אין חריגה מכמות הנוכחים באולם שאושרה על ידי משרד הבריאות. המינהלת בפיינל פור תאפשר כניסה רק לבעלי תפקיד ורק לאחר בדיקת תעודה מזהה ותתגבר את כמות המאבטחים".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
היציע "הצהוב"
(צילום: אורן אהרוני)
מכבי ת"א הגיבה בקצרה: "אנחנו לא חורגים מהכמות, וגם המינהלת אמרה כך בהודעתה. אנחנו עומדים בהקצאות". בתגובה לשאלת ynet האם מכבי ת"א הכניסה לאולם עשרות אוהדים בכסות של בעלי תפקידים, בקבוצה הגיבו: "מכבי עומדת בהקצאות ובכמויות שהיא קיבלה להכניס למשחק הזה כפי שנכתב בהודעת מינהלת הליגה".
דריל מונרו מתעצבן

רמי כהן: "בושה וחרפה, זה שיא השיאים"

בהפועל ת"א תקפו גם הם את היריבה העירונית. יו"ר הפועל, רמי כהן: "בושה וחרפה מה שמכבי עשו פה היום. זה שיא השיאים. הם הכניסו 30 אוהדים מכניסה צדדית, הם בכלל לא רשומים ברשימות. איך יש להם תגים? שמעון מזרחי, ניקולה וויצ'יץ' וכל בעלי התפקידים המוכרים במכבי הביאו להם את התגים שלהם. אין בעיה, אם ככה רוצים לפעול, במשחק הבא אני אביא 50 אוהדים". "אצלנו כולם נכנסים ברשימות, אנחנו לא מגניבים מהצד אנשים. אפשר לבדוק את זה. אצלנו יש מתנדבים בחנות האוהדים, ספונסרים וחברי הנהלה. אני אשם שיש לי 4-3 חברי הנהלה שצועקים?".