עכשיו זה רשמי: אחרי שנתיים במדים האדומים, ג'יימס פלדין יעזוב הקיץ את הפועל ירושלים.
כוכב הקבוצה אמנם חתום עד לסיום עונת 2020/21 בחוזה של 450 אלף דולר, אך בעקבות פרוץ נגיף הקורונה והבעיות הכלכליות - הוחלט בירושלים להפעיל את אופציית היציאה בחוזה ולשלם לשחקן את הפיצוי שעומד על 50 אלף דולר.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין
עוזב את ירושלים אחרי שנתיים. פלדין
(צילום: ראובן שוורץ)
במהלך העונה האחרונה רשם פלדין ממוצעים של 13.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק ב-26.7 דקות בליגת העל. בליגת האלופות רשם פלדין 15.6 נקודות בממוצע ב-29.8 דקות.
ההחלטה לוותר על פלדין, למרות הממוצעים הטובים וההערכה הרבה אליו, התקבלה לאור שיקולים כספיים וההצעות השונות שהגארד קיבל ממספר קבוצות באירופה (ביניהן ריאל בטיס הספרדית) לצד האכזבה מההדחה האחרונה בחצי גמר הפיינל-פור. בקבוצה הרגישו דחף לרענן את הסגל בעקבות השנתיים האחרונות בהן נעצרו בחצי הגמר.
2 צפייה בגלריה
פלדין חוגג
פלדין חוגג
בירושלים רוצים לרענן את הסגל
(צילום: ראובן שוורץ)
בהודעת המועדון נכתב: "לאחר שנתיים נפלאות ועמוסות זכרונות, שנתיים בהן זכינו בשני גביעי מדינה וגביע ווינר אחד, שנתיים שבהן הוא שבה את הלבבות של כולנו - אנחנו נפרדים היום מקינג ג'יימס פלדין. בתודה גדולה, בהערכה רבה, אנחנו מאחלים לג'יימס הצלחה בתחנה הבאה שלו".
פוסט הפרידה של פלדין
פלדין עצמו פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב: "וואו. יש בי המון רגשות שרצות בתוכי ברגעים אלה. כשחתמתי בירושלים לפני שנתיים הגעתי אחרי עונה מסובכת מכל מיני סיבות וחיפשתי בית. מצאתי אחד כזה. שמעתי הרבה דברים טובים על הארגון, אבל הניסיון שלי חרג אפילו מהחלומות הכי פרועים שלי. מהבעלים, הצוות המקצועי, המאמן, החברים לקבוצה והכי חשוב האוהדים המדהימים. בחיים לא הרגשתי יותר בנוח ויותר בבית מזה. תודה לכולם על שקיבלתם אותי, אני תמיד אזכור את העיר ירושלים המדהימה כבית. תודה לכל החברים שלי לקבוצה, תודה לאוהדים על הכל, אני אוקיר את הזמן שלי בירושלים לנצח. ומי יודע? אולי אני עוד אחזור".