בתום התמודדות תמודה ודרמטית, מכבי ת"א הפסידה היום (חמישי) לברצלונה החזקה 92:90, וירדה למאזן 4:5 ביורוליג, במשחק "הביתי" הרביעי ברציפות שלה בבלגרד. הצהובים הוליכו לשלבים ארוכים, אך לא הצליחו לעצור את ניקו לפרוביטולה (23 נק'). בולדווין בלט מנגד (19 נק' ו-8 אס') אך הורחק במאני טיים.
"זה הפסד קשה", סיכם המאמן המאוכזב עודד קטש. "שיחקנו בדרך הנכונה, בעיקר בחלק ההתקפי. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אבל זה עניין של לקבל את ההחלטות הנכונות. היינו צריכים להיות טובים יותר בחצי השני. בחצי הראשון היינו טובים, שיחקנו הגנתית פחות טוב מאשר בשני המשחקים האחרונים. איבדנו את ווייד (בולדווין) וזה פגע בנו בדקות הסיום. כמה מהחלטות השופטים היו נגדנו, נצטרך לראות שוב את המשחק. מבחינה מנטלית אנחנו חסרי שקט, וזה האתגר שלנו, אין ספק שזה בעקבות הסיטואציה. אני מברך את ברצלונה, הם שיחקו כדורסל נהדר. זה כמו שבוע כפול עבורנו, נצטרך להתחיל להתכונן לקראת ריאל מדריד, משחק מול הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג".
3 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
הורחק במאני טיים. בולדווין
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
"היו כמה החלטות שיפוט נגדנו", המשיך קטש. "היינו קבוצת הבית הטובה ביורוליג, אנחנו צריכים את האווירה והאנרגיה שמאוד מיוחדת עבורנו. נמצא את הדרך לנצח, אבל ברור שאנחנו מתגעגעים לישראל ולאוהדים. זה מאוד שונה ואני מאמין שזה השפיע על השחקנים והצוות. הראש שלנו כל הזמן ביום יום עם האנשים בבית, אין ספק שזה מפריע".
ביום שלישי (21:05) יארחו את הצהובים את אלופת היורוליג ריאל מדריד, שנמצאת במקום הראשון עם מאזן 0:9. עוד לפני כן, ביום ראשון (20:45), הם יארחו את הפועל אילת למשחק הראשון של הקבוצות בליגת העל העונה.
3 צפייה בגלריה
זהבי על הפרקט בבלגרד
זהבי על הפרקט בבלגרד
זהבי על הפרקט בבלגרד
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
3 צפייה בגלריה
אנשי מכבי ת"א בכדורגל צופים במכבי ת"א בכדורסל
אנשי מכבי ת"א בכדורגל צופים במכבי ת"א בכדורסל
אנשי מכבי ת"א בכדורגל ביציעים בבלגרד
(צילום: מכבי ת"א )
מכבי ת"א בכדורגל - חברי ההנהלה, המאמן רובי קין והצוות המקצועי וכמובן השחקנים - הגיעו הערב לאולם אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד כדי לתמוך בקבוצת הכדורסל. קבוצת הכדורגל נמצאת בסרביה לקראת המשחק שלה נגד זוריה במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס-ליג ביום שבת (17:30), שייערך בעיירה באצ'קה טופולה