מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על ביטול השתתפותה בטורניר ההכנה שמארחת אולימפיאקוס ביוון, לאחר שהתגלה בבדיקות קורונה שעוד שלושה שחקנים ואיש צוות במועדון חיוביים לנגיף, נוסף על השחקן שהתגלה כמאומת אתמול.
מהמועדון נמסר כי הודעה על ביטול הטיסה וההשתתפות נשלחה למארגני הטורניר. "אנו נוקטים את כל אמצעי הזהירות הנדרשים ומזכירים שכל השחקנים ואנשי הצוות מחוסנים, כולל כמובן החמישה שבדיקתם הניבה תוצאה חיובית", הודיעה מכבי תל אביב.
1 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
הכנה אידיאלית כבר לא תהיה לו. יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
הטורניר המדובר הוא טורניר פיראוס שיתקיים בין ה-4 ל-5 בספטמבר וכולל גם את אולימפיאקוס, מונאקו ולאבריו. מיד לאחר מכן מכבי ת"א אמורה לצאת לטורניר בקפריסין יחד עם צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג וגם הוא בספק. הצהובים עשויים שלא להשתתף בו, או לחילופין שהוא יידחה במספר ימים מאחר שהוא מתחיל (12-11 בספטמבר) בדיוק כשהשחקנים אמורים לצאת מבידוד. עונת היורוליג תצא לדרך ב-30 בספטמבר, כאשר במחזור הראשון מכבי תל אביב תארח את באיירן מינכן ובדיוק שבוע לאחר מכן תחזור להיכל מנורה מבטחים למפגש ביתי מול הכוכב האדום בלגרד.
הצהובים צירפו במהלך הקיץ מספר שחקנים חדשים ומשמעותיים: דריק וויליאמס, קינן אוונס, קמרון טיילור וג'יימס נאנלי בגזרת הזרים וכן את רומן סורקין ויפתח זיו שיחזקו את הסגל הישראלי. בנוסף, ג'יילן ריינולדס וג'ייק כהן חזרו לקדנציה נוספת במועדון.