דווקא אחרי שהוביל אותה לאליפות ליגת העל לנשים, דני גוט נפרד מאליצור רמלה. המאמן הודיע היום (רביעי) על פרידה מהקבוצה, 9 ימים בלבד לאחר שהניף את הצלחת. מיד לאחר מכן האלופה החליטה כי מי ששימש כעוזרו של גוט, מויה טאצ'י, ימונה לתפקיד המאמן הראשי.
"איזה מסע זה היה", כתב גוט בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות. "כשהשמש שוקעת בעונה זו, אני מתמלא בגאווה עצומה על אבני הדרך שהשגנו ביחד. "כל ספורטאית שהייתה לי הזכות לאמן הפגינה שיפור יוצא דופן, לא רק בסטטיסטיקה האישית שלה, אלא בתרומתה להצלחה הקולקטיבית של הקבוצה. זו עדות לעבודתן הקשה ולרוח הבלתי מנוצחת שטיפחנו יחד".
1 צפייה בגלריה
דני גוט
דני גוט
עוזב את רמלה. גוט
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
"רוצה להביע את תודתי העמוקה להנהלה על תמיכתם הבלתי מעורערת, שסיפקה את כל המשאבים הדרושים לבניית צוות כה מוצלח. לאוהדים, התמיכה שלכם הייתה עמוד השדרה שלנו והאנרגיה שלכם הייתה מדבקת. ולשחקניות המדהימות, המחויבות שלכן למצוינות הפכה כל אסטרטגיה, כל משחק וכל ניצחון לאפשריים. הצמיחה שלכן כשחקניות ניכרת מהנתונים הסטטיסטיים", הוסיף גוט.
המאמן סיכם: "למרות שלא אמשיך ברמלה, הקשרים שנוצרו כאן הם נצחיים. באתי כמאמן, אבל אני עוזב כמשפחה, והחיבור הזה יישאר חזק. תודה לך, רמלה, על פרק בלתי נשכח בקריירת האימון שלי".
רמלה, כזכור, השלימה ניצחון חלק 0:3 על הפועל לב ירושלים בגמר הפלייאוף. לאותה יריבה הפסידה בגמר הגביע. למעשה רמלה סיימה את העונה עם שני הפסדים בלבד בכל המסגרות.