נבחרת הנשים של ישראל התכנסה היום (ראשון) להמשך האימונים לקראת חלון פברואר של מוקדמות יורובאסקט 2025, ערכה מסיבת עיתונאים עם המאמן שרון דרוקר והקפטנית עדן רוטברג ובנוסף קיימה פעילות משותפת שכולה בסימן עוצמה נשית: 15 שחקניות נבחרת ישראל ו-15 לוחמות יחידת ברדלס.
כזכור, שני משחקים מצפים לישראל בחלון הנוכחי בריגה, בחמישי הקרוב מול נבחרת אירלנד וכעבור שלושה ימים נגד לטביה.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים ולוחמות יחידת ברדלס
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
מאמן הנבחרת, שרון דרוקר, אמר לקראת המשחקים ובסיום האירוע המרגש: "את היום הזה סיימנו בצורה מרגשת עם כל הבנות שכיבדו אותנו בנוכחותם, זה נותן מימד אחר ואמיתי ונכון בזמן שאנחנו חיים. אנחנו באים עם גאווה והולכים לייצג את המדינה. קיבלנו את הדוגמה הכי טובה שאנחנו יכולים לבקש. אחרי זה, אין מה לדבר מוטיבציה עם הבנות, אנחנו נהיה ביחד ונשים הכל על המגרש כדי לחזור מנצחים מהחלון הזה".
"היינו צריכים לעשות התאמות תוך כדי, עקב הדחייה של המשחקים. בחרנו את הסגל הכי טוב שיכול לייצג את המדינה. אני מסתכל רק על המשחק הראשון מול אירלנד, זה משחק בית שלא בבית שלנו, צריכים לבוא ולנסות לנצח אותו ומשם להמשיך למשחק השני. אני רוצה להצטרף לקריאה לשחרור החטופים, הלב שלנו איתם ועם המשפחות שלהם".
2 צפייה בגלריה
רוטברג ורס"ן הולצמן במהלך מסיבת העיתונאים
רוטברג ורס"ן הולצמן במהלך מסיבת העיתונאים
רוטברג ורס"ן הולצמן במהלך מסיבת העיתונאים
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
דרוקר המשיך: "גם הצוות וגם השחקניות שלנו לא מנותקות. אנחנו יודעים מה קורה עם האיריות ומה היה איתן. אין לי טעם לחמם ולהדליק את השחקניות כי הן גם ככה יבואו עם מוטיבציה ורצון לנצח. יש לי הרבה מה להגיד על זה אבל אני מעדיף לא לדבר ולשמור את הנבחרת מפוקסת בכדורסל".
הקפטנית עדן רוטברג: "יש לנו מטרה חשובה בשני המשחקים הקרובים. עבדנו קשה, נבוא חדות וננצח. קודם כל המטרה היא לנצח לפני שחושבים על הפרשים. הסיטואציה לא פשוטה, גם לי אישית היו חברים שנרצחו וזה מאוד משפיע אבל בסוף זו העבודה שלנו, הספורט מרפא, אנחנו באות מוכנות. אין סיבה שלא ננצח".
רב סרן יובל הולצמן, לוחמת ביחידת ברדלס: "שיחקתי כדורסל לפני הצבא, זכיתי להיות שחקנית בליגת העל לנשים. הספורט הביא לי לצבא ולחיים דברים שהפכו אותי לטובה יותר. זכיתי להכיר את רוב שחקניות הנבחרת ואני בטוח שהן ייצגו אותנו בכבוד".