בהפועל חולון נערכים ליום שאחרי אמין נואה. כזכור, שלשום (שישי) פורסם דיווח ביוון על עזיבתו של הפורוורד, והיום במועדון אישרו שאכן כך הדבר, אחרי שבימים האחרונים לא הצליחו לשכנע את הפורוורד הצרפתי להצטרף לשאר השחקנים הזרים ששבו לישראל, בעקבות חזרתה הקרבה של ליגת העל.
נואה, שכעת שוהה בביתו שבצרפת, יחבור לקבוצה בפעם האחרונה ביום שלישי לקראת המשחק הדחוי נגד בורסאספור בליגת האלופות של פיב"א ברביעי - שייערך בבוסניה ולא בטורקיה - ושם ייפרד למעשה מהסגולים, אחרי שלושה חודשים שבמהלכם היה שחקן משמעותי.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון אמין נואה
שחקן הפועל חולון אמין נואה
שחקן הפועל חולון אמין נואה
(מתוך האתר של פיב"א)
בין היתר סופר כי בשבוע האחרון, מאז עודכנו הזרים על החזרת המסגרת המקומית לשגרה, הסכימו כל הזרים מלבד נואה לשוב, משום שהאחרון היה נתון תחת לחץ ממשפחתו. השחקן עדיין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו.
"אי אפשר לשפוט אותו, הוא שחקן נהדר", אמר גורם בכיר בחולון. "אנחנו חיים פה במרכז והכל בסדר, אבל זה לא ממש המצב למי שרואה את התמונות מחוץ לארץ, ואני מבין אותו. צריך להעריך את אלה שכן חזרו. יחסית לקבוצות אחרות ולסיטואציה, המצב שלנו נהדר. יש לנו ארבעה זרים ואולי עוד אחד יחתום, זה כיוון חיובי".
מי שאמור להחליף את נואה הוא האנס ואנווין (28, 2.08), פורוורד-סנטר מבלגיה, עם ניסיון עשיר בליגת האלופות של פיב"א. הוא שיחק בין היתר בספרד, בלגיה וצרפת, כאשר העונה שיחק בגרבלין-דנקרק הצרפתית, ממנה שוחרר לבקשתו לפני כשלושה שבועות. הפועל חולון, נזכיר, כבר נאלצה להיפרד מאמד קייבר בגלל המצב הביטחוני.
עדות לכמה המצב עדיין לא שגרתי אצל הסגולים התקבלה בשני סרטונים מרגשים שפרסמה היום הקבוצה. אתמול הגיעו לבקר את הקבוצה שני חברי צוות שנעדרו מהאימונים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בשל היותם מגויסים למילואים: עוזר המאמן עידו לויט ואיש המשק אושר מיכאלי. השניים זכו לקבלת פנים חמה מהשחקנים, ששמחו לראות את חבריהם לקבוצה לראשונה מאז אותו יום שבת של ה-7 באוקטובר.