רגע לפני המשחק השני בסדרת רבע גמר היורוליג (חמישי, 21:15) בין מונאקו למכבי ת"א, אוהדי האורחת זועמים על היחס מהמשטרה המקומית והמאבטחים במשחק הראשון. לטענת האוהדים, נערך להם בידוק משפיל בכניסה לאולם, וכי בנוסף נמנע מהם לקנות מים או לצאת לשירותים במהלך המשחק.
"בכניסה לאולם כל פעם הורשו להגיע לבידוק שני אוהדים כשהם מוצמדים לקיר, כשבאחד השלבים כלב של חבלן מגשש ומריח להם כל איבר אפשרי בגוף", נכתב בפוסט בעמוד הפייסבוק של ארגון האוהדים של הקבוצה, The GATE.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א בצעדה לפני המשחק השני
(צילום: אפרת עמורבן)
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(צילום: אפרת עמורבן)
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(צילום: אפרת עמורבן)
עוד התלוננו האוהדים, כי "אחרי שעוברים את הגיהנום הזה וכבר נכנסים ליציע החל משעה וחצי לפני תחילת משחק, מסתבר שאי אפשר לגשת לשירותים או לקנות מים, כי זה נמצא במסדרון שמחוץ לתחום הבידוק. צריך להתאפק עד המחצית, אי אפשר לקנות שתייה וגם כמובן שאי אפשר להיכנס עם שתייה או אוכל מכל סוג שהוא ליציע".
עוד נטען, כי חוסר האוורור באולמה הביתי של מונאקו (בו אין מזגן), גרם לכך שחלק מהאוהדים נזקקו לטיפול רפואי: "בנוסף לזה שלא היה איוורור דבר שהוביל למצב שהיו אוהדי מכבי שנזקקו לטיפול רפואי, שגם הוא התקבל על ידי אוהדים אחרים ביציע שהם רופאים במקצועם".
אוהד אחד של הקבוצה סיפר ל-ynet ספורט: "מונאקו הבינה שאין לה יתרון ביתיות עם הקהל של מכבי אז פשוט בשיתוף עם המשטרה החליטו שלא מכניסים לנו ציוד עידוד. זה כל כך לא ספורטיבי, זה רק כדי להרוס לנו". אוהד אחר אמר: "מתנהגים אלינו כמו ברברים. בסך הכל באנו לעודד את הקבוצה שלנו, מה זו אשמתנו שהאוהדים שלהם לא זזים מהכיסא ובמקסימום מוחאים כפיים? אין להם מושג מה זה לעודד קבוצה".
בתוך כך, המשטרה המקומית הודיעה שלא יאפשרו הכנסת ציוד עידוד מצד אוהדי מכבי ת"א. אתמול ערכו האוהדים צעדה מחוץ למלון בו שהו, במהלכה הדליקו אבוקות, מה שגרם לנזק קל בכביש. כשהגיעה המשטרה למקום, היא קיבלה את ההחלטה לפיה לא יתאפשר לקהל האורחת להכניס אמצעי עידוד.
פורסם לראשונה: 14:36, 27.04.23