מכבי תל-אביב השיקה היום (רביעי) את הספונסרית הראשית החדשה של המועדון, חברת playtika הישראלית שמפתחת משחקי רשת. ההסכם עם החברה הוא לחמש השנים הקרובות, ובכך החליפה את חברת פוקס לאחר חמש שנים.
"לקוחות פלייטיקה מתעסקים במשחקי מחשב ואנו משחקים על הפרקט, והשאיפה היא שקשר הדוק זה יישאר לשנים רבות", אמר היו"ר שמעון מזרחי, שנכנס לשנתו ה-52. "אני גאה לומר שהסיפורים של מכבי ת"א ופלייטיקה משיקים בנקודות רבות. בשני המקרים מדובר במותג ישראלי שבנה את עצמו לאורך השנים בזירה המקומית והגיע להצלחה גדולה בזירה הבינלאומית. שני המותגים עוסקים במשחק, בהנאה, בבידור ובכיף. ליבי תקווה שאנחנו מתחילים דרך שתימשך שנים רבות ארוכות וטובות, עם הצלחות, תארים, רגעי אושר והרבה ניצחונות".
1 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב משיקה ספונסר חדש
מכבי תל אביב משיקה ספונסר חדש
מכבי תל אביב משיקה ספונסר חדש
(צילום: עודד קרני)
ניר קורצ'אק סמנכ"ל השיווק של החברה שבעצמו אוהד הקבוצה, הוסיף: "המטרה שלנו היא ליצור הנאה לשחקנים שלנו ובעצם כאן החיבור למכבי שמספקת הנאה לצופים שלהם. אין לי ספק שהחיבור הזה יביא איתו הרבה הישגים והצלחות, ואני מקווה שנייצר הרבה רגעים כאלו לאוהדי מכבי ולכדורסל בכלל".
לאחר מכן מכבי חשפה את הגופייה החדשה עם הלוגו של playtika במרכזה, כשכמובן הצבע האדום המקורי בו הוצא.
עוז בלייזר, שאתמול הצטרף רשמית לקבוצה, אמר: "שמח להגיע לפה, הייתי כמה פעמים מהצד השני באולם הזה ומחכה כבר להתחיל. מבחינתי זה להגיע לטופ ולאחד המועדונים הגדולים באירופה ובישראל בטוח. מגיע לפה אחרי שעשיתי משהו בליגה הישראלית ואני צריך ללמוד את התפקיד פה. אני מוכן לכל תרחיש ואני מחכה רק להזדמנות".