"בלאגן מתוך בלאגן", כך מכנים הערב (שבת) בהפועל חולון את הבעיה שנוצרה בעקבות ביטול הסכם האירוח עם אא"ק אתונה. אולם בזמן שהקבוצה מישראל מחפשת מגרש "ביתי" אחר התברר כי התווספה לה עוד צרה - לא ניתן יהיה להחליף ביתיות עם בורסאספור הטורקית, אצלה תתארח ביום רביעי הקרוב, במסגרת המשחק הבא בליגת האלופות של פיב"א.
כזכור, בהפועל חולון שקלו את האפשרות לקבל על עצמם הפסד טכני ולא להתארח בטורקיה, בעקבות התגברות אזהרות המסע שפורסמו מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל". יחד עם זאת, נרשמה אופטימיות קלה בעקבות האפשרות כי תוחלף הביתיות ומשחק החוץ בין השתיים יידחה לחודש דצמבר. אולם היום, כאמור, אחרי שהתברר כי חולון טרם מצאה לעצמה מגרש ביתי, היא תיאלץ לטוס לטורקיה.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון דרו קרופורד
שחקן הפועל חולון דרו קרופורד
הפועל חולו בבון. סומכים על הליווי המשטרתי בטורקיה
(צילום: אתר פיב"א)
כעת מתמקדים בקבוצה בהתארגנות לנסיעה, כשנודע שהמשטרה הטורקית תמתין לה כבר בנחיתה ותלוויה אותה במשך כל השהות שלה במדינה, כפי שקרה ביום רביעי בגרמניה. "היו איתנו שוטרים באוטובוס, במלון, עד הביקורת דרכונים", סיפרו על הנסיעה למשחק מול בון.
משום שיש הבדל בין נבחרת רשמית שמייצגת את ישראל (כדורגל, כדורסל, ג'ודו, שחייה וכדומה) לקבוצה מישראל, המדינה לא מחויבת לדאוג לאבטחת הפועל חולון. בימים אלה, השב"כ מתלווה לנבחרת הג'ודו באליפות אירופה בצרפת, כאשר לפני התחרות קיים תדרוך עם הספורטאים ואנשי המשלחת על התנהגות במדינה זרה בימים אלה. בחולון מבינים זאת, אך אין להנהלת הקבוצה כוונה לוותר על המשחק הקרוב.
2 צפייה בגלריה
דאוסון מגיע עם דגל ישראל למסיבת העיתונאים
דאוסון מגיע עם דגל ישראל למסיבת העיתונאים
פלונטר בלתי צפוי. שרף
(צילום: אתר פיב"א)
כזכור, בבון התקיים המשחק נגד חולון ללא קהל, מחשש לביטחון השחקנים, והעלות שהייתה כרוכה בהחלטה. בכל הנוגע למשחק בטורקיה, עוד טרם ברור האם תתאפשר הכנסת אוהדים. תשובה סופית תינתן ביום שני הקרוב.
בתוך כך, הנהלת חולון ממשיכה בחיפושים אחר אולם ביתי. למרות הצעה להגיע לדנמרק, במועדון הבינו שהדבר לא מעשי בשל המרחק מקפריסין (שם שוהים השחקנים הזרים) ומאחר שנתב"ג פעיל במתכונת חלקית. האולם בבלגרד, שאף הוא היה בין האלטרנטיבות, כבר מאויש ע"י מכבי ת"א והפועל ירושלים.
גם יוון עצמה נותרה על הפרק, כאשר הקבוצה בדקה אופציה לשחק בהרקליון, שנפלה, מאחר שאין במקום את כל התנאים שהקבוצה צריכה. ההצעה לארח בבון נדחתה על ידי המועדון הגרמני, בגלל העלויות הכורכות בכך.