הפועל חולון ממשיכה בבניית הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. אחרי שבשבוע שעבר החתימה את אחמד קייבר כהחתמה ראשונה מבין הזרים, הסגולים הודיעו היום (ראשון) על החתמה נוספת: ג'סטין סמית'.
הסנטר (24, 2.01) העביר את קריירת המכללות שלו בין אינדיאנה לארקנסו בה שיחק את עונת הסניור שלו והעמיד ממוצעים של 13.7 נקודות, 7.3 כדורים חוזרים ו-1.8 אסיסטים למשחק. לאחר מכן עבר סמית לשחק בג'י ליג, שם שיחק תחילה ברפטורס 905 בה העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק, ובעונה שעברה בדלאוור בלו קוסט, אצלה רשם 9.6 נקודות, 4.8 ריבאונדים ב-21 דקות בממוצע למשחק.
1 צפייה בגלריה
ג'סטין סמית' במדי מכללת ארקנסו
ג'סטין סמית' במדי מכללת ארקנסו
ג'סטין סמית' במדי מכללת ארקנסו
(Michael Conroy/AP)
מאמן הקבוצה, עמית שרף, התייחס להחתמתו של סמית: "ג'סטין מגיע אלינו אחרי שהיה בקבוצות מנצחות גם בקולג' וגם בליגת הפיתוח. הוא שחקן שחושב קודם כל על איך לעזור לקבוצה והוא ייתן לנו אתלטיות, ניידות, הגנה על כמה עמדות ויכולת מסירה ברמה גבוהה לשחקן פנים".

שוהם גת בבני הרצליה

גם בני הרצליה הודיעו היום על תוספת לסגל הישראלי, כאשר שוהם גת מצטרף לשורות הקבוצה וחתם על חוזה לשלוש שנים. עבור הרכז (21, 1.86) תהיה זו הפעם הראשונה בליגת העל.
גת סומן מגילאי נוער כאחד משחקני העתיד של הכדורסל הישראלי. לאחר שזכה בדאבל ליגת העל לנוער עם עמק חפר, שיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית בהפועל חבל מודיעין והיה אחד הצעירים המובילים והמוכשרים בליגה. בעונת הבכורה שלו בליגה הלאומית קלע 7.4 נקודות ומסר 5.2 אסיסטים בממוצע למשחק והעפיל עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. בעונה החולפת בחבל מודיעין קלע 10.4 נקודות ומסר 7.1 אסיסטים בממוצע למשחק.
מאמן הקבוצה, דן שמיר: "שוהם הציג סט יכולות מרשים בליגה הלאומית ובגילאים הצעירים, שם זכה בכל התארים האפשריים והראה המון אופי לאורך הדרך. הוא מצטרף לסגל הישראלי הכשרוני שבנינו וייתן לנו עוד עומק וגיוון ואנחנו ניתן לו את השקט והזמן להתפתח ולהתקדם כשחקן וכאדם".