עוד משחק, עוד תבוסה, אבל בנבחרת הנשים אופטימיים. ה-88:68 אתמול (שישי) לאיטליה בהיכל קבוצת שלמה קבע כי ניצחון ב-12 הפרש ומעלה על צ'כיה ביום ראשון (18:00) יעלה, למרות הכל, את ישראל לשלב הפלייאין ביורובאסקט מהמקום השלישי בבית.
"יש לנו עוד משחק אחד ועוד הרבה מה להראות", אמרה אלכס כהן, שקלעה 15 נקודות בהפסד לאיטלקיות והייתה אחת מנקודות האור של הנבחרת בכחול-לבן. "אנחנו יכולות לעשות את זה. הראינו ניצוצות והדברים ברי תיקון".
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
בנבחרת הנשים עדיין אופטימיים
(צילום: FIBA)
גם המאמן שרון דרוקר היה אופטימי מאוד למרות ההפסד הכואב: "הגענו להילחם, לשחק אגרסיבי. אמרתי גם לבנות בסיום: בכל המשחקים הרגשתי שאנחנו לא מצליחים להשיג את המומנטומים הקטנים. עוד שלשה, עוד עצירה בהגנה ואז האולם היה מתפוצץ. מה שכן, שיחקנו עם גאווה ונלחמנו עד לסיום".
לקראת המשחק המכריע מול צ'כיה, אמר המאמן: "יש לנו עוד צ'אנס אחד ונקרא לו '12'. צריך לנצח ובהפרש הזה. נגיע אחרי יום מנוחה ומוכנים. ננסה לעשות את הבלתי אפשרי. אני מכיר את השחקניות שלי, הן לוחמות".
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים שרון דרוקר
מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים שרון דרוקר
"אני מכיר את השחקניות שלי, הן לוחמות". דרוקר
(האתר הרשמי של פיב"א)
על היכולת של השחקניות באליפות עד כה, סיפר דרוקר: "אי אפשר להגיד שום מילה רעה על הבנות. הן נלחמו ונתנו את החיים שלהן. ראו הבדל בין המשחק מול בלגיה לאיטליה. הן עושות את המקסימום שהן יכולות. אני לא יכול לבקש יותר".