אליסון הייטאוור עוזבת את אליצור רמלה - ומצטרפת למכבי אשדוד. סגנית האלופה הודיעה היום (שלישי) על החתמת הגארדית האמריקנית (33, 1.78 מטר), ששבה לקדנציה שנייה במועדון.
הייטאוור הוליכה את אליצור רמלה לאליפות דרמטית בעונת 2012/13 עם ניצחון 2:3 בגמר הפלייאוף על מכבי אשדוד. עונה לאחר מכן הובילה את רמלה לזכייה בגביע המדינה ונכנעה נגד אותה אשדוד בגמר הפלייאוף. בעונת 2014/15 היא עברה ליריבה המושבעת של רמלה, מכבי אשדוד ולאחר מכן גם עברה במכבי עירוני רמת גן, איתה זכתה באליפות.
3 צפייה בגלריה
אליסון הייטאוור
אליסון הייטאוור
חיזוק חשוב. הייטאוור
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
3 צפייה בגלריה
הייטאוור בקדנציה הקודמת באשדוד
הייטאוור בקדנציה הקודמת באשדוד
הייטאוור בקדנציה הקודמת באשדוד
(צילום: אבי רוקח)
אשתקד עם רמלה העפילה לחצי גמר הפלייאוף וגמר הגביע והעמידה ממוצעים של 11.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים. הייטאוור נבחרה גם במקום ה-15 בדראפט 2010 על ידי קונטיקט סאן מה-WNBA שם שיחקה במשך ארבע עונות (2010-2014). בקיץ 2017 היא שיחקה בוושינגטון מיסטיקס.
הייטאוור מצטרפת לזרה איכותית נוספת שכבר חתמה, ויקטוריה ויואנס ולישראליות מאי דיין, יערה יצחקי, טיה פרסלי ואלכס כהן.
העולה החדשה לליגת העל, אליצור ת"א, הודיעה על החתמה של דיג'ונאי קרינגטון (23, 1.80 מטר), שנבחרה במקום ה-20 בדראפט ה-WNBA על-ידי קונטיקט סאן. מדובר בשחקנית מגוונת מאד בהתקפה הידועה במשחק הגנה קשוח והיא מעוררת עניין רב בקרב אוהדי הכדורסל בארה"ב עם 120 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם האישי שלה.
3 צפייה בגלריה
קורטני דגלאס
קורטני דגלאס
מצטרפת לרמלה. דגלאס
(צילום: באדיבות מינהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
אליצור רמלה גם כן מתחזקת עם ההחתמה של קורטני דגלאס (31, 1.70 מטר) ממכבי חיפה. מאי נשר חתמה לעונה נוספת במועדון. הדאבליסטית, מכבי עירוני ר"ג, צירפה לשורותיה את הגארדית הצעירה גאיה סלס (19, 1.76 מטר), ששיחקה בעונה שעברה בא.ס.רמת השרון וקודם לכן בהפועל ראשל"צ.