בשבוע שעבר אנג'לה תומפקינס עוד שיחקה באל-ריאדי מהליגה הלבנונית. כעת הסנטרית האמריקאית (33, 1.88 מ') מגיעה לאלופת ליגת העל לנשים, אליצור רמלה.
האמת, לא מעט זרות עוברות באמצע העונה, אבל שחקנית מהליגה הלבנונית? על זה טרם שמענו. יש לציין כי למרות המצב הביטחוני הרגיש בגבול הצפון וכמובן המלחמה בעזה שעוד נמשכת, בלבנון לא הערימו קשיים על מעברה של תומפקינס, שאמורה לערוך את הבכורה שלה במדים הצהובים-שחורים ביום שני הבא - במחזור נעילת העונה הסדירה מול רמת השרון.
2 צפייה בגלריה
תומקינס
תומקינס
אנג'לה תומקינס
(צילום מסך)
תומפקינס הרשימה בקדנציה שלה בלבנון. היא העמידה ממוצעים של 30 נקודות, 15.7 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים בששת משחקיה העונה באל-ריאדי. אגב, תומפקינס חתמה ביולי האחרון בהפועל לב ירושלים, מחזיקת גביע המדינה הטריה, אך בשל אירועי ה-7 באוקטובר עזבה את ישראל.
תומפקינס שיחקה אשתקד בפאנאתליטיקוס שביוון ואנטליה מטורקיה. הממוצעים של הסנטרית בטורקיה היו 27.1 נקודות, 12.4 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. לפני כן שיחקה גם באוסטרליה, קפריסין, יוון ומקסיקו.
2 צפייה בגלריה
דני גוט
דני גוט
רכש מעניין. גוט
(צילום: עודד קרני, מינהלת ליגת העל לנשים)
רמלה תתארח מחר (שני, 18:00) אצל מכבי ר"ג במחזור ה-17 בליגת העל. ר"ג חווה תקופה לא פשוטה והפסידה בשבוע שעבר למכבי אשדוד. היא חייבת לנצח בבית את האלופה כדי להישאר במקום הרביעי. למרות שעבור האורחת המשחק חסר חשיבות, ברמלה יעשו הכל כדי להימנע מהפסד ליגה שני ברציפות ושלישי בכלל.
יתר המשחקים (19:00): הפועל לב ירושלים - רמת השרון (17:00), מכבי אשדוד - בנות פ"ת, הפועל ראשל"צ - מכבי חיפה, מכבי חיפה - אס"א ירושלים.