אכזבה גדולה במכבי ת"א שהייתה במרחק נגיעה מלשבור את רצף 14 ההפסדים לריאל מדריד אך בסוף יצאה אתמול (שלישי) עם ההפסד 106:101 ששלח אותה אל המקום השמיני בטבלה עם מאזן של 13 ניצחונות לעומת 11 הפסדים. כבר מחר (חמישי, 21:30) יפגשו הצהובים את בסקוניה.
הצהובים רדפו אחרי המארחת שקלעה 52 נקודות במחצית הראשונה לאורך כל המשחק. בזכות ווייד בולדווין (28 נקודות ו-6 אסיסטים) בונזי קולסון (25 נקודות) וג׳יימס ווב, שהציג את המשחק הכי טוב שלו בקבוצה (18 נקודות), הצהובים הצליחו להתקרב. בדקה האחרונה של המשחק כשהתוצאה כבר עמדה על 100:98 היה נראה שהבלאנקוס קצת נשאבים לתוך הלחץ, אבל בדיוק כמו בכל הפעמים ששחקניו של עודד קטש הצליחו להתקרב, שוב המארחת שמרה על קור רוח והגדילה את היתרון.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס
בולדווין מול פרננדס
(Pierre-Philippe MARCOU / AFP)
מי שהיה נראה לא מפוקס התקפית היה זה לורנזו בראון, חוסר המיקוד הגיע בעיקר בשל ההגנה המאסיבית שהמארחת הפעילה עליו שהוציאה אותו לגמרי מהשטף הרגיל שלו. עד תחילת הרבע האחרון הוא עמד על אפס נקודות וסיים את הערב עם 6 נקודות (2 מ-15 מהשדה) בתוספת ל-6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מי שעוד לא הצליח להיכנס לקצב אתמול היה זה תמיר בלאט שב-16 דקות לא רשם אף נקודה (עם 0 מ-2 מהשלוש) והסתפק ב-2 אסיסטים בלבד.
"היה חסר לנו קצת אקסטרה בהגנה", אמר עודד קטש בסיום, "קצת יותר ריכוז. אנחנו לא יכולים לאפשר להם לקלוע עלינו מעל ל-100 נקודות ולרצות לנצח את המשחק, במיוחד באולם הזה. אבל זה משחק קשה, זה אף פעם לא קל לשחק מול ריאל מדריד, כדי לנצח פה אתה צריך לשחק משחק שלם בשני הצדדים״
קולסון הוסיף: "זה הפסד קשה, אבל נלחמנו עד הסוף, יש לנו הרבה דברים להיות גאים בהם אפילו כשהפסדנו. אנחנו צריכים להתמקד כבר ביום חמישי".
כאמור, לצהובים אין הרבה זמן להתאושש. כבר מחר (21:30) יפגשו את בסקוניה בספרד למשחק במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. המארחת מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם מאזן של 12 ניצחונות לעומת 12 הפסדים. לעומת המשחק של אתמול, במכבי שמו את המשחק מול בסקוניה כמטרה לצאת ממנו עם ניצחון. הקבוצה תקיים היום בצהריים (רביעי) אימון במדריד ולאחר תצא לכיוון ויטוריה. מיד לאחר המשחק הקבוצה תמריא לארץ לקראת המשחק בשבת הקרובה מול הפועל חולון בהיכל הטוטו.