שחקנה של הפועל ירושלים, זאק הנקינס טס לארה"ב בעקבות מתקפת הטילים האיראנית על ישראל בליל שבת האחרון ושוקל האם לחזור לארץ.
ביום שני האחרון הודיע המועדון שהנקינס נקע את הקרסול במשחק נגד הפועל גליל עליון ולא יתאמן בימים הקרובים. בבירה טענו כי השחקן יעבור הערכת מצב מחודשת לקראת המשחק נגד הפועל חולון ביום ראשון הקרוב.
1 צפייה בגלריה
הנקינס
הנקינס
הנקינס
(צילום: שלו שלום)
שעתיים אחרי אותה הודעה הוציא המועדון הודעה נוספת בה נכתב: "בהמשך להודעתנו הקודמת, מאחר שזאק לא צפוי לקחת חלק באימונים הקרובים, הוחלט לאפשר לו לצאת להתרעננות בחו"ל, לבקשתו. נדגיש כי בשום שלב זאק לא ביקש לעזוב את הקבוצה, אלא רק לצאת לכמה ימים לטובת תחושת הביטחון האישית".
הנקינס אכן המריא לקפריסין מיד אחרי מתקפת הטילים האיראנית ולאחר מכן החליט לטוס לארה"ב, אך עדיין לא התקבלה החלטה מצדו ומצד משפחתו בנוגע לחזרה לישראל. השחקן חושש מאוד בעקבות המצב הביטחוני.
כזכור, הפועל ירושלים החלה את העונה ללא בליגת העל ללא שחקניה הזרים והמאמן שהחל איתה את העונה - אלכסנדר דז'יקיץ', זאת בעקבות המצב הביטחוני לאור מלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבות מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. בהמשך שבו הזרים ארצה, בעוד דז'יקיץ' סיים את תפקידו והוחלף בידי איליאס קאנצוריס - שסופו של דבר פוטר גם הוא.