דפיקות לב רבות היו לאנשי הפועל ירושלים והאוהדים הרבים שנסעו צפונה עם הקבוצה אמש (ראשון) לאולם המיתולוגי בכפר בלום לצפות בקבוצתם במחזור הפתיחה מול העולה החדשה, הפועל גליל עליון. בשלב מסוים בהתמודדות האורחת כבר הייתה בפיגור דו ספרתי, אבל ריצה נהדרת שלה ברבע הרביעי סידרה לה ניצחון 69:83.
יחד עם זאת, הבעיות של י-ם נראו בבירור, ועוד מול קבוצה שלא אמורה לאיים עליה יותר מדי. עיקר הבעיות כרגע מתנקזות לעמדת הרכז. רטין אובאסוהן התגלה כהחתמה נהדרת (22 נקודות ו-6 אסיסטים אתמול), אבל ברגע שהוא יורד לספסל לאורן עמיאל אין באמת מחליף.
2 צפייה בגלריה
אובאסוהן עם עמיאל
אובאסוהן עם עמיאל
אובאסוהן עם עמיאל
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
קילפטריק מתדרך את שניידרמן
קילפטריק מתדרך את שניידרמן
שניידרמן (מימין). ייעדר תקופה
(צילום: אורן אהרוני)
בי-ם אמרו בקיץ כי הם בונים על יובל שניידרמן הצעיר שייתן דקות, אבל כבר במשחקי ההכנה ראו שהוא עדיין לא מוכן לתפקיד המיועד, ובנוסף אתמול הוא נפצע ואובחן עם שבר בכף יד שמאל, מה שיגרום לו להיעדר מהמגרשים לחודש וחצי. בלית ברירה, או שלא, תלוי את מי שואלים, עמית גרשון, שבכלל מתפקד כקלע, נכנס למשבצת הרכז המחליף.
למרות החיסרון הברור בהובלת הכדור, וכשכל משחק בליגת האלופות של פיב"א הוא קריטי על מנת להבטיח לפחות העפלה לשלב הפליי-אין, בהפועל י-ם החליטו נכון לעכשיו לא להחתים רכז נוסף. יש לציין כי י-ם לא משופעת בכסף העונה, וזאת אחת הסיבות לכך שהיא לא חושבת על צירוף שחקן בעמדה הזאת.