ההמשכיות בצהוב נמשכת: מכבי ת"א החתימה את בונזי קולסון לשנתיים נוספות, כך שימשיך במועדון עד קיץ 2025. קולסון הוא החמישי שמאריך את חוזהו בקבוצה אחרי ווייד בולדווין, לורנזו בראון, רומן סורקין והמאמן עודד קטש.
"בונזי מבחינתי עשה את אחת מעונות הרוקי המרשימות שאני זוכר", אמר המאמן עודד קטש לאתר הרשמי. "הוא אדיר בשבילנו. הוא מביא לנו הרבה מאוד אנרגיות, הוא מגוון, יכול לשחק בכמה עמדות. אין לי ספק שהוא רק ילך וישתפר ככל שהזמן יעבור. אין ספק שזו החתמה איכותית מאוד. מעבר לזה, זה להשאיר את הבסיס עם המשכיות ואיכות. כולם מתים על בונזי".
3 צפייה בגלריה
קולסון
קולסון
ממשיך בצהוב-כחול. קולסון
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
3 צפייה בגלריה
בונזי קולסון
בונזי קולסון
"מביא לב ונשמה למגרש". קולסון
(צילום: עוז מועלם)
"אני בהחלט נרגש, זאת ברכה שאני יכול להאריך את החוזה כאן", הוסיף קולסון. "זאת העונה הראשונה שלי ביורוליג. אני מנסה להמשיך לצמוח, ללמוד, להסתגל ולהוסיף כמה דגלים של תארים להיכל. זה בהחלט מועדון מיוחד. אם אתה לא חלק מזה, קשה להבין את האהבה שהאוהדים מעניקים לך".
"אני שמח שבונזי ממשיך איתנו", סיפר המנהל הספורטיבי הנכנס אבי אבן, והתייחס לשיקולים בהארכת החוזה: "הוא נכנס למערכת שלנו במכבי בצורה חלקה וטבעית. מעבר ליכולות המקצועיות הברורות שלו, בונזי מביא לב ונשמה למגרש. זה בדיוק ה-DNA המכביסטי שאנחנו מחפשים".
3 צפייה בגלריה
בונזי קולסון
בונזי קולסון
אחד העוגנים החברתיים במכבי ת"א. קולסון
(צילום: עוז מועלם)
קולסון סיפק מרגע שהגיע משחק לחימה נהדר, יכולת הגנתית מצוינת (מקום 6 בחטיפות בין כל שחקני היורוליג), ריבאונד, אנרגיות והכל לצד 10.7 נקודות בממוצע לערב באירופה ו-9.5 נקודות בליגת העל.
קולסון נחשב לגורם חיובי מאוד בחדר ההלבשה ואחד העוגנים החברתיים החשובים שמדביקים יחד את הסגל המגובש בצהוב-כחול. הוא קלע בספרות כפולות 19 פעמים בעונה הסדירה ביורוליג (29 נקודות מול פנאתינייקוס) וסיים עם 9.8 נקודות ו-5.2 ריבאונדים את סדרת הפלייאוף הקשוחה מול מונאקו (2:3 לצרפתים).