ברנדון האנטר, ששיחק במשך שתי קדנציות בליגת העל בישראל, הלך לעולמו בגיל 42 בלבד. בארה"ב פורסם כי נסיבות מותו עדיין אינן ידועות. האנטר שיחק בעונת 2009/10 בהפועל ירושלים, וכעבור שלוש שנים חתם בהפועל גלבוע/גליל, שגם בה שיחק במשך עונה אחת.
בהפועל ירושלים ספדו: "משפחת הפועל ירושלים כואבת את מותו הפתאומי של ברנדון האנטר, שחקן הקבוצה בעונת 2009/10, והוא בן 42 בלבד. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ולחברים. יהי זכרו ברוך". גם באוניברסטית אוהיו, בה שיחק בתקופתו בליגת המכללות, נפרדו: "ברנדון האנטר עזב את העולם הזה מוקדם מדי. הוא אחד השחקנים הגדולים שאי פעם לבשו את הגופיות הירוקות-לבנות של קבוצת הכדורסל של האוניברסיטה".
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ירושלים ברנדון האנטר
שחקן הפועל ירושלים ברנדון האנטר
הלך לעולמו בגיל 42 בלבד. ברנדון האנטר
(צילום: חיים צח)
ברנדון האנטר כיכב במדי אוניברסיטת אוהיו, ורשם ממוצעים של 21.5 נקודות לצד 12.6 ריבאונדים למשחק בשנתו האחרונה בליגת המכללות. הוא נבחר במקום ה-56 בידי בוסטון סלטיקס בדראפט ה-NBA בשנת 2003, ושיחק עונה אחת במדי הקבוצה. עונה לאחר מכן עבר לאורלנדו מג'יק, ואז עבר לאירופה, שם שיחק בין השאר בפנאתינייקוס, נאפולי וכאמור, גם בהפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל.
לאחר פרישתו הוא שימש כסוכן שחקנים. בריאיון לערוץ טלוויזיה מקומי בסינסינטי, בה גדל, סיפר כי שקל לפנות לקריירת אימון. ב-2002 הוכנס להיכל התהילה של אוניברסיטת אוהיו.