תחנה חדשה בקריירה לנמרוד טישמן. הרכז בן ה-30 חתם הבוקר (שלישי) בעירוני נס ציונה על חוזה לעונה אחת.
טישמן, ששיחק בשלוש השנים האחרונות במכבי ראשון לציון, מסיים תקופה יפה בבית מכבי, אחרי שזכה עם הקבוצה בגביע ווינר, הגיע פעמיים לגמר הפיינל פור ופעם נוספת לגמר גביע המדינה.
3 צפייה בגלריה
נמרוד טישמן בפעולה
נמרוד טישמן בפעולה
נמרוד טישמן
(צילום: אבי מועלם)
מי שדחף לצירופו של טישמן הוא מאמנה החדש של נס ציונה, ליאור ליובין, ששיתף איתו פעולה בגלבוע גליל בתחילת העשור הקודם. השניים אף זכו יחד פעמיים ברציפות באליפות הליגה הבלקנית.
טישמן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שסומן כפוטנציאל גדול בגיל צעיר, שיחק בעבר גם בהפועל יקנעם/מגידו מהליגה השנייה, במכבי קריית גת ומכבי אשדוד.
3 צפייה בגלריה
ליאור ליובין
ליאור ליובין
ליאור ליובין
(צילום: אורן אהרוני)
"אני מאוד שמח שנמרוד מצטרף אלינו. אני בטוח שהניסיון, הבגרות והאישיות יתאימו למרקם הקבוצתי ואני מאחל לו בהצלחה", אמר ליובין. טישמן הוסיף: "אני שמח מאוד להצטרף לנס ציונה, מהמועדונים הבכירים בליגה עם אוהדים מדהימים. מחכה לפגוש אותם ולשחק בשבילם".
החתמה נוספת עליה הכריז המועדון בהמשך, גם היא ממכבי ראשל"צ, היא זו של הגארד גולן גוט לשנתיים הקרובות. גוט (26, 1.95) שיחק עם הקבוצה במשך ארבע עונות - החל מעונת 2016/17 אז עלה איתה לליגת העל, ועד לסוף עונת 2019/20 והוא במקום השני במספר הופעות הליגה במועדון בכל הזמנים.
3 צפייה בגלריה
גולן גוט בטירוף
גולן גוט בטירוף
גולן גוט בטירוף בגלגול הקודם עם נס ציונה
(צילום: עוז מועלם)
בעונה האחרונה בראשון הוא רשם 13.0 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק באחוזים מצויינים (61% מ-2, 41% מ-3). יו"ר המועדון יניב מזרחי אמר לאחר ההחתמה: "אני שמח ששחקן מוכח כמו גולן חזר אלינו, הוא היה ונשאר בן בית במועדון ובעיר. אנחנו שמחים לקבל חזרה את התשוקה והמחויבות שהוא מביא איתו לכל מקום, ואני בטוח שיחד איתו נעמוד במטרות שאנחנו מציבים לקבוצה".
גוט אמר לאחר החתימה: "אני מאד מתרגש ושמח לחזור למשפחת נס ציונה. בטוח שנהנה השנה ונעבוד קשה כדי לספק לקהל את ההצגה בכל משחק. כתום עולה!"
פורסם לראשונה: 09:22, 20.07.21