שביעות רצון בהפועל ת"א אחרי הניצחון אתמול (רביעי) 99:103 מול חובנטוד בדאלונה שקטע רצף של שני הפסדים ביורוקאפ.
אחרי הניצחון האדומים מדורגים במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של חמישה ניצחונות לעומת שני הפסדים. בשבוע הבא ביום רביעי יפגשו את בשיקטאש בהיכל אלכנסדר ניקוליץ׳ במשחק "ביתי" בבלגרד. האדומים היו אמורים לטוס לטורקיה אך ביורוקאפ החליטו לאשר את בקשתם להחלפת ביתיות.
1 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(צילום: עוז מועלם )
הדאגה היחידה בהפועל ת"א היא ירידת האנרגיות במחצית השנייה. שחקניו של דני פרנקו כבר הובילו ב-14 הפרש ברבע השלישי אך ההפרש נעלם לחלוטין ובדאלונה השוותה. אבל מי שידעו לתפוס את המושכות היו אלה אקסבייר מנפורד שבמשחק הקודם מול פרומיתיי הסתפק בנקודה אחת בלבד והפעם סיים עם 31 נקודות ו-5 אסיסטים ועם עזרה בדקות האחרונות מקייל אלכנסדר וג'ייקובן בראון.
"זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו" אמר המאמן דני פרנקו בסיום, "הגענו למשחק הזה אחרי שבועיים לא קלים. אני חושב שההכנה למשחק הזה לא הייתה מספיק טובה, זה היה יותר ניצחון מנטלי. השחקנים תמכו אחד בשני ולא נכנעו, אני באמת שמח שיצאנו עם הניצחון, אנחנו צריכים להמשיך מכאן"
כאמור, המשחק הבא של הפועל ת"א יערך ביום רביעי (20:00) מול בשיקטאש בבלגרד ומיד לאחר מכן הקבוצה תתחיל את דרכה ארצה לקראת המשחק הראשון בליגה ב-3 בדצמבר מול הפועל ב"ש. בקבוצה מתכוונים בשבוע הקרוב לערוך שיחות עם השחקנים הזרים על מנת להסביר להם את המצב הביטחוני בארץ כרגע ואחרי שיחות אלו ידעו מי מהזרים מתכוון להגיע עם כל הקבוצה למשחקים בארץ. נכון לעכשיו יש אופטימיות במועדון לגבי ההחלטה של הזרים אך גם זה תלוי במצב הביטחוני המשתנה.