ווייד בולדווין, אחד השחקנים הטובים של מכבי ת"א העונה, חוזר כעת לעיניינים אחרי שהחלים מפציעה שהשביתה אותו במשך חודש. היום (רביעי) הוא העניק ריאיון נרחב לאתר 'באסקט – ניוז', בו דיבר על הקבוצה תחת קטש, על החוויות השונות שעבר בקבוצותיו באירופה ועל המטרות להמשך הקריירה. הגארד האמריקאי הצטרף הקיץ למכבי ת"א וחתם על חוזה לשנתיים, במה שהפכה לקבוצתו הרביעית ביורוליג. הוא העמיד עד כה העונה ממוצעים של 14 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-26.2 דקות בממוצע למשחק ביורוליג.
בולדווין סיפר על ההתאקלמות הנוחה שהייתה לו בת"א: "יש כאן הרבה שחקנים טובים וכל האנשים פה נהדרים. אני היוצר העיקרי העונה ואני חייב להרגיש את המשחק. אני אוהב את התחושה הזאת, להיות במרכז. היה קשה להיות עכשיו חודש בחוץ עם פציעה, לחזור לקצב של הקבוצה. המשחק מול פנאתינייקוס עזר לי, כי ראיתי סוף סוף את הכדור נכנס. המשחק הזה היה מבחן עבורי, אבל עכשיו אני מרגיש שאני יכול לחזור באופן מלא ולתת הכל בכל המובנים על הפרקט".
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
שחקן מכבי ת"א וויד בולדווין
"המשחק מול פנאתינייקוס עזר לי". בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
על השאיפות של מכבי ת"א העונה: "זה מועדון מיוחד, היחס פה מדהים ומכבד. אנחנו שואפים להגיע לפלייאוף העונה, ואנחנו קרובים לשם מבחינת מיקום בטבלה. כל משחק במפעל הזה תחרותי. הלחץ סביב המקומות 7-9 הוא גדול. אנחנו מרגישים ביטחון שנוכל להיות שם בסיום העונה הסדירה, כי אנחנו קבוצה קשה להתמודד מולה. אני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת".
על המאזן הביתי הנהדר עד כה העונה ביורוליג (1:8): "אני חושב שצריך לתת קרדיט גדול לאוהדים. הקהל של מכבי הוא אחד הטובים ביורוליג, אמרתי את זה גם לפני שהגעתי לכאן, הם תומכים כל הזמן. בחוץ אנחנו מתקשים יותר. נצטרך להבין איך לשבור את המחסום הזה ולסיים את העונה חזק".
על החיבור הקבוצתי בצהוב: "הגעתי למכבי ת"א בתפקיד מעט שונה ממה ששיחקתי בעבר באירופה. עם שחקנים כמו לורנזו בראון, בונזי קולסון וכל שאר החברים, זה תלוי הרבה בכמה אני מסוגל לעשות הגנה וכמה אני מצליח למצוא דרך לקלוע, בעוד אני השחקן מאחור שמנסה לנהל את העניינים. אנחנו 11 שחקנים חדשים בקבוצה ונמצאים באזור מקומות 9-10, יכולנו להיות במקום רע יותר, זאת ליגה קשה. אני מרוצה מהמצב של הקבוצה, במיוחד מפני שאנחנו קבוצה חדשה לגמרי. היו כמה הפסדים קשים, במיוחד בחוץ, אבל אנחנו נהיה בסדר".
בולדווין הצהיר שהמטרה היא היא לזכות בהכל בארץ: "אנחנו רוצים לזכות בכל הגביעים והתארים האפשריים בישראל ולהגיע לפלייאוף היורוליג. כל המטרות האלה אפשריות לחלוטין".
על חזרה אפשרית ל-NBA יום אחד: "אני כעת בן 26, עדיין ביורוליג. אני משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלי ורוצה להיות על הפרקט בכל דקה אפשרית. הכל זה עניין של הזדמנות וזמן. אתה צריך להיות ברמה הגבוהה ביותר ולקבל הצעה טובה כדי להיות ב-NBA. אני לא רוצה ללכת לשם ולהיות סתם בחור רנדומלי בסגל".